Hep 19 yaşında olmak için dünyadan vazgeçmek doğru mu?

Ben şimdi bu sene 23 olucam o güzel de 24den itibaren yaşlanmış büyümüş ve evlenmesi gerek hissi. Ve ne biliyim 19 yaşında bir kız görünce özeniyorsun cennette hiç yaşlanmayacağım aklına geliyor ben bu dünyadan vazgeçtim ya

Hep 19 yaşında olmak için dünyadan vazgeçmek doğru mu?
Cevapla