Cevaplar mısınız lütfenn.. hayatımdaki insanla ne yapmam gerek narsist olduğunu düşünüyorum?

Devam eden bir buçuk yıllık ilişkim var araştırmalar sonucunda sevgilim narsist olduğunu düşünüyorum takıntılı asla gözünde bir şey ispat edemezsin dediğim dedik, kendisi ve ailesi dünyanın en doğru insanları en iyisini kendileri yapar en doğruyu kendileri söyler. Aşağılamalar, küfürler. Yok birine baktın yok başın önde yürü yok amacın kendini göstermek. Ayrıca yapmadığım şeyler üzerine iftira atıyor olmuş gibi söylüyor. Bn bu insanla nasıl baş ederim. Ömür sürer mi sizce? Ailem çevremdekiler de sevmiyor ısınamıyor kendisine. Ergen ergen tavırlar, konuşmalar. Bu halle evlilik adımı atalım diyoruz. Siz olsanız naparsınız?

Cevaplar mısınız lütfenn.. hayatımdaki insanla ne yapmam gerek narsist olduğunu düşünüyorum?
Cevapla