Karşı cins mankenleri takip etmek çok saçma değil mi?

Hadi hemcins mankenleri takip etmeyi anlarım çünkü bunun insana katkısı olabilir, mesela o kişiyi idol alıp tarzını falan örnek alırsın, onun tarzını kendine uyarlayıp kendi tarzına bi takım eklemeler falan yaparsın bu sayede. Hani daha iyi görünmek için bir katkısı olabilir. Ama karşı cins mankeni takip etmek bana anlamsız geliyor, güzel ya da yakışıklı mı? Ee? O kişiye zaten ulaşamayacaksın, ulaşamamayı bırak büyük ihtimalle ömrün boyunca görmeyeceksin zaten. Hani yargılamıyorum, sadece anlamsız geliyor. Mantığı ne bunun, ne gibi amaç var burada?
Karşı cins mankenleri takip etmek çok saçma değil mi?
Cevapla