Sinirlenmek bu kadar kolayken gülmek için neden çok çaba sarf etmemiz gerekiyor?


Benim hatun beni iyi tanıdığı için çok rahat sinir edip, çok rahat neselendiriyor. Genel de neşeliyimdir benim kırmızı çizgiler gecilmedikce sinirlenmem. Dellendigim zaman da vay hallerine
Aşık olunca insanın neşelenmesi yalnız insanlara göre çok daha kolay oluyor
Kolay gülmem açıkçası ama sakin sakin konuşurum. Ne sinirli görünmek istiyorum ne neşeli.
Teşekürler
Ricalar
neşeli biriyim zaten. Beni sinirlendirmekte kolay değil herkesi ciddiye almıyorum, pek umrumda değiller.
Teşekkür ederim ☺️🌸
Rica ederimm
Cevap
9Cevap
Benim için sinirlenmek daha kolay her zaman ama neşelenmem imkansız gibi bir şey. yani çünkü çok sinirleneceğim konu var
İkisi de zor ama sinirlenmem bir tık daha zor.
Zaten kendim de zor biriyim.
Sinirlenmek daha kolay benim için. Mutlu olduğum zaman illa içine ediliyor.
Genelde sinirlenmekti neşelenmekte kolay oluyor ama sinirlendiğim zaman kötü oluyorum
Bu ben :D
Beni sinir etmekte kolaydır neşelendirmekte.
Sinirlenmem daha kolay
Hayatta ugraş var çok gulebilmek için
Sinir
Sinir olmam
Sinir
sinirlenmem
Sinirlenmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?