• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Felsefe seven fikri tartışma yapmak isteyen var mı?

Lütfetmedinizefenim
Lütfetmedinizefenim Takip Et
Master Yaş: 25
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor

Felâsife Felâsife Felâsife Felâsife

Felâsife Felâsife Felâsife Felâsife

Felsefe seven fikri tartışma yapmak isteyen var mı?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3

Cevap

1

Cevap

  • Starlystr
    Starlystr Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Yok ulan yok yok yok 😶

    0
    51 Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Hayal etmektemi yasak

      Yorumla
    • Starlystr
      Starlystr
      +1 yıl

      Evett

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Kıskanma beni
      Kıskanma kıskanma kıskanma Kıskanma kıskanma kıskanma Kıskanma kıskanma kıskanma

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Bu arada sana şarkı hediyesi
      Zahit bizi tan eyleme
      Ama ruhi su dan dinle

      Yorumla
    • Starlystr
      Starlystr
      +1 yıl

      Thank youuu

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Sen git redpilcileri topa tutta rahatla
      Ne istiyorsun garibanlardan yav

      Yorumla
    • Starlystr
      Starlystr
      +1 yıl

      Redpillcileri tokatlama derneği baskaniyim ben

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Çok mu canını yaktılar hayırdır

      Yorumla
    • Starlystr
      Starlystr
      +1 yıl

      Redpillciler canimi yakamazz çünkü onlar grnelde kiz bulamayan ve bu sebepten ofkeli erkeklerden oluşuyor

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱🤒🤒🤒🤒😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      https://youtube.com/@DrRedPill
      Şu adamın dediklerine katılmamak elde değil
      Katılmadığım görüşleri olsada
      Gözlemlerim ile uyuşuyor
      Ve araştırmalarım ile

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Mesela kız tavlamayan erkekler ne der
      Kızlar kötü kadın sever
      Hayır abicim o kötü diye tabir ettiğin erkek
      Daha atılgan ve özgüvenli hareket ettiğinden seviliyor

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Bu adam bu minvalde anlatıyor

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Çoğu videoauisunu izlemedim ama
      Izlediklerim aklıma yatti

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Bizzat yaşamasam duymasam neyse

      Yorumla
    • Starlystr
      Starlystr
      +1 yıl

      Ben izlemistim bu adamı. Dediklerinde mantıklı bulduğum kisimlar var ama erkeklerden etkilesim almak icin taraflı yorum yapıyor bu da guvenilirligini zedeliyor. Objektif yorum yapmıyor. Ayrıca dunyanin degisen duzenini gozardi ederek yorum yapıyor. Eskiden kadinlarin yasamak icin erkeklere muhtaç oldugu zamanlardan ele aliyor hep. Şu an kadinlarin calistigi is hayatinda ve sosyal hayatta daha baskin oldugu gercegini goz ardi ediyor. Ve insan davraislarinin kosullara gore degisebilecrgini soylemiyor. Bu yuzden guvenilirligi az.

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Dediğim gibi hepsini almak zorunda değilsin
      Ama şunu da gördüm
      Kadınlar ilişki de baskın oldukça
      Saygı azalıyor
      Yuva sarsılıyor
      Mesela avrupada aile kavramı bizimki kadar önemli mı bilmiyorum
      Ya da boynuzlama aldatma olayları nasıl?
      Ama kesin olan turkiyede gördüğüm şu
      Kadın daha fazla mutsuz oluyor
      Tahammül azalıyor
      Karşılaştırma artıyor
      Erkek erkek gibi olursa
      Kadın da kadın gibi
      O tür ilişkiler daha huzurlu olabiliyor

      Yorumla
    • Starlystr
      Starlystr
      +1 yıl

      Evliligin devam etmesi o kadar da önemli değil. Kadinin baskın olmasi alisildik olmadigi icin kadinlar baskin olunca nasil hareket edeceklerini bilmiyorlar şu an ama zamanla buna alışıp daha ilerlryecektir iliskiler. Yine de kadinlarin ne pahasina olursa olsun kendilerinden taviz vermemeleri gerektiğini düşünüyorum. Çünkü erkegin baskin oldugu evliliklerde o kadin zulüm görüyor. Cok sahit oldum. (Aslinda kim baskın olursa oteki taraf zulum goruyor) kocasının baskin olduğu bir arkadaşım var. Kocasinin davranışlarına bakıyorum da 2 dk evli kalamam o adamla. Mutluluk diye bir sry olamaz benim icin o tip erkeklerle. Benim hayatımdaki erkek bana saygi duyacak benim haklarimi ve cikarlarimi da kendisininki gibi gözetecek uzerimden ego tatmini yapmayacak. Aksi takdirde ayni sekilde muamele ederim asla tahammul etmem.

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Şunu söyliyeyim baskın olmak zulüm etmek degidlir zaten
      Bu dr Redpil fe baskın erkeği farklı tanımlar
      Senin saydığın özguvensiz erkek
      Kadınların çoğu eğer kendisi daha baskınsa
      Erkeği eziyor
      Ve daha güçlü gördüğü erkekge karşı saygılı ve hayran oluyor
      En basitinden çok yakınımda olan bir kadın var
      Hatta bir çok kadın
      Ne zaman biraz kötü davransam
      Daha fazla saygı görüyorum
      Iyi niyetli davranınca ustume çöküyorlar
      Yanık sadece ben değil bir çok olaya şahit oldum
      Erkek asla dövmeyecek
      Ya da kadının sözü degersizmis gibi davranmamalı
      mantıkçı düşünüp hareket etmeli
      Evine ve avradını çoluğunu çocuğunu kollamalı
      Duygusal değil akılcı düşünmeli
      Son kararları o vermeli diye düşünüyorum bemde

      Yorumla
    • Starlystr
      Starlystr
      +1 yıl

      Baskin erkegi farkli tanımlaması vicdan rahstlatma icin. Zaten karsisindakine deger veren kişi son karar bende olmali demez. Bu direkt egoistlikle alakalı. Ki neyin kararini verecek bi taraf ayrilmak istediyse öteki tarafın onayını karar vermesini mi bekleyecek sanki. Neyin duygusallığı neyin mantığı yani. Ayrica bir insan tamamen baskasinin kararlariyla hayatina yon veremez ve vermemeli. Bir insan hata yapmayi da göze alarak kendi kararlarini verebilmeli. Yoksa kendini tamamlanmis hissedemez. Senin dedigin ve redpillabi'nin dedigi şeyler kadinlari erkeklere psikolojik olarak bağımlı yapma manipülasyonu. Kadinlik dogasi erkeklik dogasi diyerek de yutturmaya calisiyorlar. Hayir efendim kadinlar sirf erkekler terk edilmesin diye psikolojik olarak erkeklere bagimli hale getirilmemeli/gelmemeli. Erkegin icini rahatlatmak icin bu yolun seçilmesinin kadinlara faydası yok. Kadinlar kendini gerceklestirirken erkekler de bu yolda kadinlarin destekcisi olabilmeli.

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Benim baskınlık dediğim meseleler mesela
      Kadının giyimi
      Ya da kadın ve erkeğin karşı cins arkadaşı ile mesafe koyması
      Ya da nerede yaşanacağına karar verme
      Para meseleleri ( erkek akılcı karae vermek zorunda süs püs için ısrar eden kadını dinlememeli)
      Yoksa kadın elbette kendini geliştirmeli
      Bir erkeğe muhtaç olmamalı
      Erkek kadını ilgisiz ve tokmaksiz bırakmamalı

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Ya da kadınlarda gördüğüm
      Kayınvalide meseleleri
      Erkeğe burada çok iş düşüyor
      Kesinlikle duygusal yaklaşmamalı
      Mizanı iyi tutturmak ve elinden geldiğince
      Probleme çözüm odaklı yaklasmali

      Yorumla
    • Starlystr
      Starlystr
      +1 yıl

      Birisi başkasının kararlarıyla mutlu olamaz. Insanlar kendi beklentileri neticesinde mutlu olur. Açıkçası bir erkek ille de benim kararım diye diretirse bana saygi duymadığını düşünüp ayrilik fikrini aklıma getiririm. Yani bu işler öyle videolarda artist redpill abilerin anlattığı gibi değil. Gercek iliskide taraflar kendilerinin de karsisindakinin de çıkarlarını gözeterek ilerlerler. Yok o duygusal karar veriyor yok o mantiksal karar veriyor gibi seyler sadece bahane. Bir insan duygusal karar veriyorsa dahi onun zihin seti onun bununlu mutlu olacagi seklinde gelismistir. Kisaca onu oldugu haliyle kabul edip onun duygusal kararlarını da degerli ve onemli gormelisinn. cunku o bununla mutlu oluyor olabilir. Bundan rahatsiz olan erkek erkege takilabilir.

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Peki al sana bir numaralı soru
      Düşün kocanın annesinin eşi ölmüş ve evde tek kalmaya korkuyor
      Sende kayinvalidenden pek haz etmiyorsun
      Kocan ne yapmalı?
      Bir yanda onu doğuran ve büyüten annesi
      Diğer tarafta annesi
      Kocan yakınında ev tutamaz parası yok
      Ya sizin eve gelicek
      Ya da kadın tek kalıcak?
      Senin tavrın nasıl olurdu?
      Ve klasik tc kizinin tavrı nasıl olurdu?
      Erkek olsan ne yapardin?

      Yorumla
    • Starlystr
      Starlystr
      +1 yıl

      Kendi annemin oyle bir duruma dustugunu düşünerek empati yaparim ve ses çıkarmam. Ayrica bu benim bahsettigimden ayrı bir durum. Burada annesiyle alakalı bir durum var yani kendini 1. dereceden etkileyen bir durum. Bu durumda karar alırken kenfi fikrini önde tutmasını normal karşılarım ki ben de annemin paraya ihtiyacı olsa esimin rizası olmasa bile para yollarim anneme. Yani bu durumda erkegin sozunun gecmesi durumu yok yine

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Tamam bak sen şu an mantıklı düşünüyorsun
      Benim dediğim meselelerde bu türden önemli meseleler zaten
      Ama sence çoğu tc kadını böyle mı düşünür
      Hayır...

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Yoksa her insanın elbette kendi fikirleri olmalı kimse köle değil

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Hepimiz ayrı bir şahsiyetiz
      Ayrı anlamiz insanız en başta

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Bak mesela çoğu kadında naz muhabbeti var bilirsin
      Dediğini yaptırmaya çalışıyor geçmişten geleceğe çıkıyor
      Yüz verir yaparsan daha çok istiyor
      Ve daha fazla saygısızlık veriyor
      Mesela burada erkek
      Süse puse takan
      Havadan nem kapan kadına bakıp karar vermemeli
      En basitinden önce den çok olurdu
      Sürekli mobilya değişimi
      Devamlı elbise alımları... ve daha niceleri
      Kadınlar bu konuda doyumsuz olma ihtimali yüksek verdikçe istiyor
      Işte burada erkek iradeyi orataya koyup
      Parayı yönetmeli
      Ve ihtiyacı olan yerlerde kulanmali
      Yatırım yapmalı
      Ve aynı kadın istediği yapılınca daha da saygız oluyordu
      Kendine bakıp cevaplama
      Türk toplumuna bakıp cevapla
      Sence burada sen erkek olsaydın ne yapardin

      Yorumla
    • Starlystr
      Starlystr
      +1 yıl

      Olay meselenin onemli olması değil, olay meselenin dogrudan ve 1. dereceden erkegi ilgilendirmesi. (Annesi oldugu icin) bu kadar kendini ilgilendiren bir konuda kendi kararini baskin tutması normal. (Ucunda kavga da olsa. )

      Ama her seyde kadin erkegin istegine gore hareket ettiginde zulum görüyor o kadin. Cok defa gordum. Her zaman bir insanın ozgun fikirleri ve bağımsız kişiliği olmalı. Bir kisi kural koyup oteki boyun egiyorsa orada sağlıklı iliskiden bahsedilemez. Ama redpillciler erkegin karar verici olmasi gerektigini soyleyerek kadinlari manipule etmeye çalışıp onları erkeklere bağımli hale getirmeye calisiyorlar. Yoksa kadin terkedermis. Kadinin seni terketmemesi icin niye kadin ugrassin yahu? Tamamen manipulasyon. Madem o kadar alfasiniz cart erkeksiniz curt erkeksiniz o zaman neden kadinlardan itaatkarligini talep ediyorsunuz zaten baskin olanin böyle bir beklentisi olmaz. Baskin olan zaten kendiliginden baskindir. Kimse X erkegi kendini rahat hissetsin diye itaatkar rolu oynayamaz. Faydası yok.

      Yorumla
    • Starlystr
      Starlystr
      +1 yıl

      Senin dedigin kadin toplumun azınlığı. Çoğu kadin parayi tutar. Savurmaz. Ayrica artik kadinlar da kazanıyor. Savursa da kendi parasini savurabilir. Erkek kendi parasinin nereye harcanacagina karışabilir.

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Yahu dur
      Bir türlü ornek veremiyorsun
      Al sana para yönetiminde türk kadının halini gösterdim
      Zaten dr Redpilde dediğini diyor
      Erkek tasma takmamalı
      Baktı olmucak çekip gidicek
      Tekrar konuya dönersek
      Bak para yönetimine cevap vermedin çünkü türk kadının israfkarligini biliyorsun
      Kendinle karşılaştırma
      Genel anlamda bak
      Bana örnek göster
      De ki şu konuda itaat etmemeli
      Sebebi budur
      Genel konuşma lo
      Fikri tartışma yapıyoruz burada
      Kazanmak ya da kaybetmek önemli değil
      Maksat bir şeyler öğrenmek

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Ben kadınların parayı tutmadığını savurdugunu görüyorum
      Ama son zamanlarda bu azaldı biraz çünkü para değer kaybetti
      Öyle evlenince senin benim param yok
      Ortak hesaba konur
      Ihtiyacın olanı alırsın
      Kadınlara kalsa para dayanmaz

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Benim annem bir çok kadına göre tutumlu da olsa ( parayı yönetmeyi bilirdi)
      O bile israf ederdi
      Kaç defa mobilya değiştirdi
      Her sene boya yaptırırdı
      Niyeyemis bunalmış
      Söylemediği sebebi ise belli
      diğer kadinladdan ne eksiği var

      Yorumla
    • Starlystr
      Starlystr
      +1 yıl

      Cevap vermedim mi? Verdim ya. Gayet de senin paran benim param durumu var. Neden olmasın. Erkek kendi parasinin nasil yonetilecegini secebilir. Kadin kendi parasini savurmak istiyorsa savurur. Ben senden daha fazla kadin tanidigima eminim ve savurmuyorlar parayi falan.

      Itaat etmeme sebebini ise sabahtan beri soyledim. Insan kendi kararlari neticesinde kendini tamamlar. Baskasinun kararlariyla yasayan insan ona bağımlı olur. Bu da asla saglikli degildir. Redpillcilerin cakalligi burada başlıyor. Kadini bagimli yapma taktigi yani.

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Peki erkek ve kadın fatura ödeneceği zaman
      Market alısverisde ortak para mı alıcak çok ilginç be
      O zaman adam kendine ev alsa
      Kadında kira alma hakkı var mı
      Sonuçta kadın parayı savurdu adam biriktirdi
      Ya da kadın hazır eve geldi
      Kira ödemiyorlar?

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Iyice almana döndük ama değişik bir fikir

      Yorumla
    • Starlystr
      Starlystr
      +1 yıl

      Ya mesela ben peynir eksiktir gider peynir alirim, babam pazara gider meyve sebze alır annem markete gider yağ alır. Herkesin cebinden para çıkmış olur anladin mi. Tabiiki %50 %50 gibi ince hesap yapilmaz ama ortalamada herkes evin ihtiyaçlarını giderir. Faturalarda da öyle herkes kendininkini öder ya da faturalari 1 kisi üstlenir. Mutfak masraflarini 1 kisi ustlenir. Ikisi de duzenli ihtiyaç sonuçta. Evet birisi ev aldiysa oteki de arabayi alabilir bu arada.

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Ya bunları belki sen yaparsın iraden vardır
      Ama senin yaşıtların yapmıyor maalesef

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Ben çok israf görüyorum
      Cimrilik ayrı tutumluluk ayri

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Ama sen tutumluysan niye olmasın
      Umarım kocanla mutlu olursun
      Ya şimdi şu redpilcileri birakakta
      Sen Felsfe de hangi meseleleri daha çok seviyorsun
      Tartışmak istediğin mesele var mj

      Yorumla
    • Starlystr
      Starlystr
      +1 yıl

      Lisede felsefem iyiydi ama teknik meselerini hic hatirlamiyorum

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Üzdün ya😒😒
      Sal redpilleri
      Asıl meseleyi kaçırmışsın

      Yorumla
    • Starlystr
      Starlystr
      +1 yıl

      Hahahh 🤣 sen konu aç

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Yav fsefe konusu açsam
      Sevmiyorsan
      Nasıl cevap vericseennn

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Yoksa konu bol

      Yorumla
    • Starlystr
      Starlystr
      +1 yıl

      Aç sen

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl


      Ben işe gidicem yarın...
      O yüzden soruyu sorup
      Gün icerinsinde cevabina cevap vericem

      Yorumla
    • Starlystr
      Starlystr
      +1 yıl

      Tamam ben de uyicam zatn. Yarın yazarim

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Insan nasıl mutlu olur

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Ve sürekli mutluluk ne kadar mumkundue

      Yorumla
  • frenchgirl16
    frenchgirl16 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    O değil de canım felafel çekti sen böyle sayınca

    0
    1 Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Arap yemeyi miydi

      Yorumla
  • berkayalperdogan
    berkayalperdogan Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 628 cevap paylaştı.

    Felsefe severim ama bayadır bıraktım nedense

    0
    2 Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Geçmiş olsun

      Yorumla
    • berkayalperdogan
      berkayalperdogan
      +1 yıl

      Neden 😅

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hepimiz birer hiçiz dışında bilgim yok desem 😂

    0
    34 Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Üzdün benu

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Bu değil beeeee
      Biiir çok meselesi var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şaka bir yana bu konu da yarışırım :)

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Tamam aç bir konu kafa patlatalım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Meselaaa Neden insanlar tek bir doğruya inanır?

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Insanların tek doğruya inandığını düşündüren nedir?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bana göre felsefe demek tek bir cevaba inanmaktan ziyade bir sorunun birden fazla doğrusu olduğuna inandıran bir akıl sanatıdır. Doğrunun tek olmaması ve birden fazla doğrunun varlığına inandıran bir daldır. Ama insanlar atıyorum 2+2 nin 4 olacağına inandığı gibi bir çok konuda da asla o doğrunun farklı açılardakı yönlerini görmeden inanıyorlar.

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Insanlar iman eder gibi inandiklarindan
      Fikirleri sonradan Yine mantıksız bir şekilde mantıksız bir şeye inanarak değişebiliyor
      Sabit fikirli insanlar bile her konuda sabit fikirli değil
      Belki az konuda sabit fikirliler

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Bu konularda bellirli başlı konular
      Din ve siyaset

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Yoksa dedikodu yapmaları sabit fikirli olduklarından değil
      Konusucak konu bulamamalarindan

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Dedikoduyu kaldır
      Çoğu insanın ağrı lal olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Belli başlı konulara değinmiyorum aksine genel anlamda artık kalıplaşmış doğruları farklı açılardan da insanların görmesinin zamanının geldiğini düşünüyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ülkede siyaset var sanıyorlar ve bildiklerini sanıyorlar. Siyaset bilimi okuyan biri normal bir vatandaş kadar siyaseti ağzına almıyor. Siyaset boş konuşmak yorum yapmak değildir.

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Tamam da hangi konular mesela
      Ahlak desen kültür desen
      O meselede bile insanlar ne babaları gibi
      Ne de dedeleri gibi düşünüyorlar
      Yine bir değişim var
      Sebebi televizyon ile başlayan
      Internr ile devam eden bilgi akışı
      Insanlar artık köyde bile esaret yasamiyor
      Dünyadan bi haber değiller
      Kapalı kutu yılları bitti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Konu siyasete kaydı onun üzerinden gidelim o zaman mesela siyaset diyiniz senin aklına ilk ne geliyor?

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      He tamam işte bende onu diyom
      Siyaset ve din
      He bu siyasette inat meselesi daha çok 40 yaş üstünde var
      Artık yeni nesil biati reddetsede
      Akıllı olduğunu sanmaya devam ediyor

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Benim aklıma dünya siyaseti geliyor
      Ve dünya siyaseti üstünde belirli derece de etkisi olan aileler
      Bu arada aileler ciddi anlamda var
      Komplo teorisyenleri suyu bulandiriyor sadece
      En basitinden sedat pekerin ifşaatı ile turkieyeki aileleri gördün
      Bu büyük ülkelerde biraz daha farklı
      Ve daha guclululer

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Siyaset üzerinden felsefe yapmaya gerek yok çünkü ikimiz de haklı çıkacağımız için tartışmayı başlatamayacagız :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu doğru ama şu varki dünya siyaseti bunu sadece isim korunma olarak kullanıyor bizim gibi siyasette halkı kullanmıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu doğru ama şu varki dünya siyaseti bunu sadece isim ve korunma olarak kullanıyor bizim gibi siyasette halkı kullanmıyor

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Mesele haklı çıkmak ya da tartışmayı kazanmak değil
      Bir şeyler ogrenmek

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Ben çoğu ülkede hatta turkiyede ki siyasilerdede görüyorum
      Amaçları kendi ülkesinin mesnfaati ve
      Kimisinde kendi cebi...

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Ideolojinin ya da dinlerin onlar için çok önemli olduğunu sanmiyirum
      Tarih kitaplarindada görüyoruz
      Buna güç zehirlenmesi deniyor
      Insan belirli bir güç elde ettikçe zehirleniuor
      Ve daha da bencil oluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Konunun dışına çıkmak istemiyorum frekansı tutturamadık 😂

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Kendi oğlunu babasını plduren var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tarih kitaplarına ne denli inanıyorsun?

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Emin ol o ülkeler kullanabilseydi kullanırdı

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Ama bizim ülkemizde cehalet çok fazla ve
      Akıl kullanma diye bir kültür yok
      Biz de taaaa atalarımızdan beri
      Tek adam kültürü var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sana göre tek adamlık bir yönetim ne kadar doğru peki?

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Tek bir önder çıksın arkasından ölürüz
      Ama milletçe hepimiz bireysel düşünemiyoruz
      Hani asker millet diyorlarya
      Mesela askeriyede sorgulamaz erler
      Yaparlar
      Bu bizim genimize ve kültürümüze işlemiz
      Hatta oğuz kağan destanında
      Askerlerin oğuz kaganin emriyle
      O zaman ki hakan olan babasını oklamasini bilirsin
      O da şu şekilde oluyor
      Oğuz kağan babasının olduğu tarafa ıslıklı oku atıyor
      Askerleride atıyor
      Baba ölüyor

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Tarih kitaplarına inanma meselesi değil bu
      Mesela modern dünyanın ispata dayalı tarihcilik anlayışı var
      Ve bunlar belgeler ustunden inceliyor
      Belge doğrumu yanlış mı
      Çeşitli metodlar ile dogrulanmaya çalışılıyor
      Bir olay hakkında farkli ülkelerdeki kaynaklara bile giriliyor
      He her bilgi aynı değerde değil tabiki
      Hatta labaratuvar bile kullaniliyor

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Tek adamlık rejimi suistimal edilmese
      Bizim ülkemiz için en iyisi çünkü hem kültüre uygun hemde halkin sorgulama kabiliyeti yok
      Bilimin önemini bilmiyor
      Ama en azından akıllı bir yonetici bunaldı bilip
      Bu halkı yonetebilir
      Ataturkte tek adamdır mesela..
      Fatihte...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Düşüncelerin anlatımların benim gözümde elbette bir değeri var ama saydığın o iki insan kendi menfaatlerini gözetmeksizin ülkesi vatanı için savaşmış insanlrdır. Günümüz insanı aç gözlülüğü para düşkünlüğü ve bencilliği yüzünden hiç bir zaman ileriye gidemeyecek. Ülke de en son ne zaman çığır açan bir olay oldu. Muhalefetin rutin konuşmaları ünlülerin magazinsel sorunları dışında bizleri ileriye taşıyacak ne gibi bir proje ortaya çıktı en son Türkiye olarak ne zaman başarıyla anıldık? Spor dışında herhangi bir başarı görmüyorum doktorlarımız bile yurtdışında başarılarını ortaya koyuyor kendi ülkelerine isim yapma dışında faydaları ne?

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Bem sana zaten
      Akıllı birisi gelirse demiştim
      En basitinden padişahlar Hayvan gibi eğitimlerden geçerler çeşitli lisan ve askeri eğitimler
      mantık eğitimleri gibi...
      Ataturkte zamanin harbiyesinde eğitim alsada
      Ileri görüşlü bir adamdı
      Zamanın bilim dünyası olduğu anladı
      Halk ne zamanki sorgulamayı öğrenir
      Bireyci olur aklını kullanır
      Yanı hür vicdani ve akli olur
      Işte o zaman demokrasi en iyi yönetim şekli olur
      Demokrasinin mucidi antik yunanca bile
      Herkes oy kullanamiylrdu

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Felsefe seven fikri tartışma yapmak isteyen var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Felsefe tartışmak isteyen var mı? 7 cevap verildi
Felsefe tartışmak isteyen var mi? 1 cevap verildi
Felsefe tartışma konusu öneriniz var mı? Aranızda felsefe ile ilgilenen birisi var mı? 18 cevap verildi
Felsefe de merak ettiğiniz tartışmak istediğiniz konu var mı? 6 cevap verildi
Felsefeyle ilgilenirmisiniz? 10 cevap verildi
Felsefe konusmak isteyen arzulayan var mi? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨