Cok zor donemden geciyorum benimle sohbet eder misiniz?

Zor dönemden geciyorum cok yalniz hisswdiyorum kendimi birinin kucucuk iyi tavri bile mutlu ediyor beni ama onun disinda aşıri yalnizim yiyip yiyip kusuyorum çoğu zaman agliyorum patronumu dusunup duruyorum surekli bir yerlere gidiyor asiri mutsuz oluyorum. Korkuyorum ölmekten sevdiklerimi kaybetmekten bir cok kisinin kaygilandigi seylerede kaygilaniyorum nefes alisverisim normal degil çok içli nefes alip veriyorum tıkaniyorum sanki mutsuzum daha kendimi nasil ifade etsem bilemedim ailemle fikir ayriliklarim var onun bende olusturdugu stres var
Cok zor donemden geciyorum benimle sohbet eder misiniz?
Cevapla