Dibe vurdum, ölmek istiyorum. Psikolojim bozuk mu?

Bir şeyi yapmamam gerektiğini biliyorum, ama gidip yapıyorum. Sonra kötü sonuçlara yol açıyor. En son yapmamam gerektiğini biliyordum, herkes beni uyardı, dinlemedim. Sonucu bana o kadar zarar verdi ki günlerce yemek yiyemedim, ağlamaktan yataktan çıkamadım. İki sorunum var. Biri sınırlarımı bilmiyorum, diğeri de üzülünce kendimi yıpratıyorum. Obsesif miyim, manik depresif miyim? Tam toparlanıyordum ki dibe battım, sık sık ölmeyi düşünüyorum, ama cesaret edemiyorum. Neyim var? Psikoloğa mı gitmeliyim, psikiyatra mı?
Dibe vurdum, ölmek istiyorum. Psikolojim bozuk mu?
Cevapla