
Bastığı yerde ot bitmeyen uğursuz insanlar hiç girdimi hayatınıza

Bastığı yerde ot bitmeyen uğursuz insanlar hiç girdimi hayatınıza
Gereksiz olan insanların hepsi uğursuzdur aslında.
Farkına varamayız ilk zamanlarda ama bir süre sonra bizi içten içe yiyip bitirdiklerini anlarız.
Bu yüzden gereksiz olan her şeyden uzak durmak lazım.
Aslında bence o uğursuzluk degil de kismet diyelim adamin kaderinde o varmış nereye gitse deprem oluyor normal bir şey degil bu ben de nereye gitsem oturduğum yerde sallanıyor gibi hissediyorum kendimi deprem oluyor saniyorum.
Olmuştur illaki ama şu aralar yok öyle uğursuz dediğim kimse...
Teşekkür ederim...
Rica ederim
Elbet olmuştur
Cevap
2Cevap
Hayır öyle biri yok hayatımda...
Uğursuzmuş demedik hiç :D
Evet oldu tabi ki
Dayı kesin dün İzmirdeydi, o Tweeti deprem olduktan sonra gördüm önce görsem sokağa çıkardım.
Dayıyı anlık takip edelim gittiği yerdeki şehirler boşaltılsın.
Kurşun dökmenin az kalacagi, kurşun yağdırsak geri sekecek insanlar gördü bu gözler 😬
Evlerden ırak olmadı hiç. Felaket paratoneri gibi ne o öyle
Uğursuz demeyelim yaa işleri rast gitmiyor diyelim biz ona 😄
Bazen dediğim oluyor
Bazen oluyor
Olmaz olur mu
Ben.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?