Hayal kurmak hakkında ne düşünüyorsunuz iyi birşeymidir sizce?

Ben çok hayal kuran birisiyim ve bu bana iyi geliyor insanın ufkunu genişletiyor gerçekten hayallerde her şey yolunda gidiyor istediğin gibi oluyor çünkü birde fakat şunu farkettim planlar hayal ettiğin gibi gitmediği vakit hayal kırıklıkları yaratıyor hep gerçek hayatın planlardaki gibi işlemediği anlıyorsun sizce hayal kurmak iyimidir kötümü?

Güncellemeler
+1 yıl
Hayalperestler kimler :)
Hayal kurmak hakkında ne düşünüyorsunuz iyi birşeymidir sizce?
Cevapla