Güncellemeler
+1 yıl
Hayalperestler kimler :)
Ben çok hayal kuran birisiyim ve bu bana iyi geliyor insanın ufkunu genişletiyor gerçekten hayallerde her şey yolunda gidiyor istediğin gibi oluyor çünkü birde fakat şunu farkettim planlar hayal ettiğin gibi gitmediği vakit hayal kırıklıkları yaratıyor hep gerçek hayatın planlardaki gibi işlemediği anlıyorsun sizce hayal kurmak iyimidir kötümü?
yatınca uykum gelsin diye bolca hayal kurarım ya da sabah uyanıp geri uyumak istediğimde hayal kurup uykuya dalıyorum ve hayallerimdeki gibi rüya görüyorum 😂 yani hayal kurmak güzeldir
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?