
Herhangi bir yerde otururken bacak bacak üstüne atma huyunuz var mı?

Herhangi bir yerde otururken bacak bacak üstüne atma huyunuz var mı?
Evet bunu genelde yapıyorum rahat olmak için ama yanımda veya karşımda bir bayan yani kadın varken genel olarak bunu yapmam çünkü saygısızlık olabilir. ama bunların dışında genelde rahat olmak için bacak bacak üzerine atarım her zaman için.
😂😂 işyerinde calisken bacak bacak üstüne atmadan asla oturamam dışarıda da öyledir ama evde tan tersi bacaklarımı uzatarak oturur film izlerim
Cevap
6Cevap
Mutlaka atarım.. Uzun süre aynı pozisyonda duramam..
Evet, çok rahat geliyor bana öyle oturmak 😂 şu an bile öyle oturuyorum hahah
Yemek masasına geçtiğimde bile üst üste atıyorum. Alışkanlık edindim
Bacak bacak üstüne atmadan oturamıyorum
Hep de babamın yanında aklıma geliyo 😒😒
Hayır pek yapmam
ben atamam cok. rahatsiz ediyor
Hayır yok
Karşimda oturan atıyorsa bende atarım:)
Atmıyorum
Genellikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?