Kendinizden daha güzelini/yakışıklısını görünce ne tepki veriyorsunuz?

Kıskanmak ya da iltifat?
-Ben süzüyorum. Diyen var mı acaba? 😄
Kendinizden daha güzelini/yakışıklısını görünce ne tepki veriyorsunuz?
Kendinizden daha güzelini/yakışıklısını görünce ne tepki veriyorsunuz?
Cevapla