Kıskanmak ya da iltifat?
-Ben süzüyorum. Diyen var mı acaba? 😄
-Ben süzüyorum. Diyen var mı acaba? 😄


Daha güzel birini görünce, maşallah diyorum herhangi bir kıskançlık ya da çekememezlik yoktur bende. Bazen yolda çok güzel bir kız gördüğümde bile iltifat ederim, karşımda ki insanın mutlu olması bile yeter bana..
Valla kıskançlık yapmam da kafama takarım keşke onun kadar güzel olsaydım, ve güzel kız görünce genellikle kendime çirkin derim maalesef ve zaten öyle olduğumu düşünüyorum
Objektif gözlerin ve tenin cok güzel yhaa dudsk da
Teşekkür ederim ❤
Cevap
11Cevap
Benden daha yakışıklı görmediğim için tepki vermiyorum. ama aynaya baktığım zaman benden de yakışıklısı varmış diyorum
Güzelse güzel maşallah derim sonuçta gencimizi değiştiremeyiz ama daha kötü durumda olanları görünce de şükrediyorum sagligima
Beterin beteri var demi 😊👍
Kendimden yakışıklı birini görünce önce hal ve davranışlarına bakıyorum. iyiyse eğer, ailemden biri gibi oluyor direkt.
Bence herkes güzel yakışıklı ama , kendimden daha iyisini görünce güzel kızmış diyip geçiyorum 💁🏻♀️ ve kıskançlık özgüvensizliktir..
valla ben hayraklıkla izliyorum özellikle doğal güzel olunca.. eğer ki yanımda sevgilim varsa minik bi kısançlık tohumlarıda içime serbiliyo😅
İçimden geçiririm ne güzel kız diye ama kıskanmam çünkü ben kendine yetebilmeyi öğrenmiş bir insanım basit insanlar kıskanır
Allah öyle yaratmış sorgulamak, yargılamak bize düşmez
Yarabbül aleminnn bunlaeı yaratırken bana sıra geldiğinde niye acele ettin diyorum 😂😂
Hemen gider söylerim çok güzelsin diye kıskanmaya gerek yok bende güzelim kendime göre
Pek umrumda olmaz. ne kadar güzel olursa olsun ben gayet güzelim.
Ben hemen söylüyorum. Ne kadar güzel kız vs diye. 0,00001 bile kıskançlığım yoktur :)
bu tip suratında işlenmemiş, bıçaktan geçmemiş dolgu ve boya dezenformasyonuna maruz kalmış tek bir gücre kalmayan tipleti görünce çirkinliğimle gurur duyuyorum 😂
Maşallah diyorum genelde bazen espriye vurup analar neler doğuruyor dediğimde olmuşluğu vardır🫣😃
Şöyle bir göz ucuyla süzerim başka napim Allah sahibine bağışlasın 😂
Kıskanırım rekabete gelemem. Ortamlara girememesi için kucuk düşürücü hareketlerde bulunurum
I * not serious, chill!
Güzel kızmış deyip geçerim hiç öyle kıskançlık yapmam gereksiz yere
Aynen bende öyleyim
Tepki vermiyorum, Allah yaratmış diyorum sadece 😄
Çok güzel diyorum o kadar kıskandığım falan yok ben zaten güzelim
Kıskanmam çünkü ben de birilerinden daha güzelim 😃 Maşallah diyorum o kadar
Bu kız tas gibi mesela ama ben kolay kolay kimseyi begenmem
O kişiden bir tık gıcık alıyorum eğer bana iyiliği dokunuyorsa baş tacı yapıyorum djdjdsksks
Ağlıyorum genelde ben çirkin olduğum için karşımdan Bülent Ersoy geçse bile ağlarım 😭😭
Umursamam fajat hoslandigim kiside beğendigini dile getirirse bende kendime ona göre çeki düzen veririm
Allah benden almış onara vermiş diyorum tabi Maşallah demeyi de ihmal etmiyorum kıskançlık etmem ama
Maşallah diyorum 😀
Maşallah diyorum.
Maşallah diyorum ne diyim
Maşallah diyorum dibim düşüyor
Tepki vermiyorum. Nötrüm.
Tepki vermem de genelde yakışıklı diyorum.
WWawww diyorum nediyim masallah diyorum
Güzele güzel deriz.
güzel kadın diyorum ne dicem
Umursamıyorum insanları ya
Olabilir Allah ın işi
Ben güzel kız görünce heyecanlanıyorum nxjsmskwm
Allah sahibine bağışlasın diyorum..
Analar neler doğuruyor diyorum.
Kız makyajını silse yeni bir yüz çıkar bu arada saç çizgisi ile alnındaki renk farkı 😀
Yaradan ne güzel yaratmış diyorum
Allah ne güzel yaratmış diye inceliyorum
MaşşAllah diyip gecerim ne yapcam
Hcbi tepki vermiyorum
Kıskanmam
Avratsa belki süzerim
Görmediğim için bu soruyu pas geçiyorum...
Vaay be bunlar insansa biz neyiz
Dikkatimi çekiyor valla
Bazan kiskançlik bazan Özen 😂
Beğeniyorum
Kıskanırım
herkes ayrı güzel
Benden iyisi mezarda
Kıskanıyorum 😔
Maşallah diyorum
Maşallah
Maşallah derim hep
hiçbir şey
Utanıyorum...🙈
Maşallah der geçerim
jkkhhjkkkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?