ben birkaç tane paylaşıyorum -duygularından ziyade mantığını kullanması -birkaç erkek ilgisine hemen tav olmaması -güçlü kalması her daim hakkını savunması -hayatında dolu uğraşları olması ve kafasına boş konuları takmaması
Senin gibi kezban olmamalı. Şu tarz içeriklere belki düzgün bir şeyler yazmışlardır diye giriyorum ve hüsrana uğruyorum. Kendini bir b**k sanan narsizmle kafayı bozmuş ruh hastaları güçlü kadın listesi çıkarmasın komik duruyor. Güçlü kadın demek eğlenmesini de ciddi olmasını da bilen demek egoyla kafayı bozmuş ona buna yüz vermeyen değil
0
18 Yorumla
Soran
+1 yıl
çok özgüvensizsin biraz cesaretin olsada keşke kendini gizlemeden beni eleştirsen aklı başında birisi olmadığın ettiğin küfürlerden belli oluyor zaten ben bir liste yapmadım örnek vermek amacıyla birkaç şey yazdım oraya ayrıca yazdıklarımda gayet mantıklı ne bir narsist düşünce var ne de bir ego orada kendi değerini bilen ayakları üstünde duran aklı başında bir kadının yaptığı birkaç davranışı yazdım tüm bunlar kezbanlıksa “kezban” olmaktan gurur duyuyorum hadi ikile
Ya öff kes sesini siteye söyle onu gizli olmayı kaldırsınlar benlik bir durum yok "hadi ikile" demen bile ne kadar varoş olduğunun göstergesi. O kokunu ben 100 metre öteden alırım merak etme. Ağlak feminist kezo
Niye sırf hemcinsimsin diye seni mi savunucam madem ağrına gitmedi cevap verme o zaman. Eleştiriye açık değilsen soru sormayacaksın. Yazdıklarında kendin gibi boş. Kendimi ister gizlerim ister açarım ne fark edecek? Sanki kendisi fotoğrafını koydu da bana burada özgüven dersi veriyor g**erizekalı
Fark ettiğim bir şeyi de eklemek isterim. Sinema sektörü yüzünden akıllı kadın denince birçok kişinin aklına manipülatif, baştan çıkaran ve çıkarcı bir tipleme geliyor. Zekanın tanımı bu değildir. Zeka ne istediğini bilmektir evet ama bunu elde etmek için kötü davranışlar sergilemek yanlış ve zekilikle alakasızdır. Yani bana göre zeka ayrıca doğru olanı yapma becerisini de beraberinde getirir. Çünkü zeki kişi bunun önemini ve olmayışının sakıncalarını da görebilir.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
evet haklısın halkımız kötü insanı zeki sanıp iyi insanıda saf sanıyor, benimde canım sıkılıyo bu duruma. çünkü alakası yok. maalesef vicdanla zekayı karıştıran çok kişi var
Aynen öyle. Kötü olan çirkin, saf olan güzel, zeki olan manipülatif, aptal olan merhametlidir gibi de birçok manasız bağdaştırma var. Aptal sarışın, cadılar çirkin, periler güzel, seri katiller dahidir vb. (Sinemalarda dahiliği kötülükle birlikte lanse etmeleri de oldukça kötü. Örn. Joker ile Hannibal.)
bizim halkımız tarihi kitaplardan değil filmlerden öğrendiği için bu durum böyle oluyor tarihi güçlü bir figürü kitaplarda okuduğumuz zaman ne kadar merhametli ve temiz bir insan olduğunu görürürz ama aynı karakteri bir filmde izlediğimizde kötü bir kalbinin olduğunu ama her zaman planlar yapıp güç elde ettiğini görürüz cahil bir halk ise tüm bunları doğru kaynaktan görmezse bu şekilde saçma tanımalamara girebilir
Bir erkeğe çıkarları adına katlanıp kendini kullandırmaması Kendine fiyat biçmemesi Haksızlığa boyun eğmemesi Cüzdana tipe iki güzel söze düşmemesi Mantığını kullanması her daim duygularına hakim olabilmesi Gereksiz konular üzerinde takılı kalmaması En çok kendini sevmesi Kendine her yönden yeterli gelebilmesi
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Bence karşısında ki kişiyi dinleyen ama en çok kimseye güvenmeyen kadınlardır yani bir kadın aslında sinsi ise veya her zaman için duygularını kontrol ediyorsa kendi kararlarını alıyorsa zekidir
●Maddi ihtiyaçlarını karşılamak için, para kazanmak için bedenini değil beynini kullanan, çalıştığı alan her ne ise o sektörde azimle çalışıp başarılı olabilen veya çocuk yetiştiren bir ev hanımıysa gelecek nesiller adına umutlu olabileceğimiz tarzda bir evlat yetiştiren kadın benim nezdimde zeki kadındır.
Değersiz hissettiği insan ilişkilerine nokta koyabilmesi. Sadece dışını güzelleştirmeye odaklanmayıp kendine bolca zaman ayırabilmesi. Hayatta bir misyon, bir amaç edinebilmesi. Ailesi veya sevgilisi/eşi istiyor diye değil kendi istiyor diye karar vermesi. Gururundan verdiği tavize rağmen karşılık alamadıysa bir daha asla taviz vermemesi. Değmeyecek insanlar için kılını dahi kıpırdatmaması.
çünkü adı üstünde nickim o benim? neyse hadi sen boş boş redpill videoları izleyip kadın düşmanlığı yapmaya devam et zaten başka şu hayatta ne yapabilirsin ki