İster çocuk olalım ister yetişkin, bazı oyuncaklarımız bizim için hep çok özeldir. 🤍
Hangi oyuncağınızın canlanmasını isterdiniz?


İster çocuk olalım ister yetişkin, bazı oyuncaklarımız bizim için hep çok özeldir. 🤍
Hangi oyuncağınızın canlanmasını isterdiniz?


Ben oyuncak hikayesi filmlerini çok sevdiğim için orada ki oyuncakların canlanmasını isterdim. ya da bakguan dalı oyuncaklarını canlanmasını isterdim çünkü top formundalar ve metale değdiği zaman açılıyorlar bu yüzden de avantajlı olurdu benim için yani kullanışlı olurdu gözcülük falan yaparlardı.
Oyuncağım yoktu.
Şöyle oyuncak bir robotu canlandırmak isterdim. Benim programlayabildiğim, karşılık beklemeyen bir dost. Güzel olurdu.
Ayy korkarım kız 😱 biraz küçükken kuzenlerim beni korkuturdu bebeğin de korku filmindekine benziyor diye hiiiii ama o olabilir fkskf
Korkunun ecele faydası yok 😂
İşte bu oyuncağım. Canlansın ve onu sevmediklerime salayım 🙄
Cevap
6Cevap
Gofret'i. İlk köpeğim o olurdu ki uzun zamandır bir köpeğim olsun istiyorum
İnşallah olur bir gün 🥺🤍
İnşAllah 💜 , sen hangi oyuncağın canlansın isterdiin?
Oyuncak bir tavşanım var, onun canlanmasini isterdim 🙃
Belki bir gün tavşanın olur senin de ona benzer
Zor ya 😄 Yeşil bir kere rengi sjsjdjd
Anaa yeşil tavşanı da ilk kez duyuyorum he vcxvvcbxdc
İşte canlansa tek olurdu ajsjdh
gcfgxdcfxdf
Oyuncak değil de müzikli kar kürem var onun canlanmasını isterdim ya çok güzel 😂 ya da ben içinde olayım
5-6 yaşlarındaydım sanırım bu sürpriz yumurtalardan çıkan bir fare vardı. Kapısı açılan tüm arabalarımın şoför koltuğu onundu. Onu isterdim 😊
Biraz simartilarak büyüdüm. bol bol oyuncaklarım olurdu. pandam vardı çok severdim. o olabilir
Yavru kaplanım var, onu canlandırmak isterdim..
Pembe ayıcığımın 😏
Benim hiç oyuncağım olmadı ki...
Oldururuz! 🤍 İstediğin oyuncak olsun 🌸
Kalbini severim..💙
Oyuncak ayımın😂
Harley davidson motorun gerçek boyutlar da olupta çalışması fevkalade güzel olur du
Bir ara beyaz bi peluş maymunum vardı onu
Hiç oyuncağım yok 😳
Her oyuncağın Canlısı var artık.
Tahta atın 🎠canlanıp uçmasını isterdim.
Barbielerim
Yaaa 😍
Aynen barbie 😁😁
Çeyizime koyacaktım anam hep verdi ya ahshshd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?