Yengeçleri bir kenara alalım siz zaten sabıkalısınız😈
İçinizden gelerek birine kötülük yapabilir misiniz? Yaptığınız kötülüğün boyutu nedir?
Yengeçleri bir kenara alalım siz zaten sabıkalısınız😈
İçinizden gelerek birine kötülük yapabilir misiniz? Yaptığınız kötülüğün boyutu nedir?
Sırf canım istedi kötülük yapabileceğimi zannetmiyorum. Asla kimseye kötülük yapmam da diyemem. Bunun için canımın yanması gerekiyor. Eğer canım yanarsa eminim ki kimseyi tanımam. Kimseyi de görmez gözüm.
Bana büyük bir kötülüğü olmamışsa asla yapmam. Genelde uğraşmam hiç. Bana biri çok büyük bir kötülük yapmıştı bende karşılığında ona bir kötülük yaptım ve 1 senedir vicdan azabı çekiyorum haklı olduğum halde hakkettigi halde ama bu yaptığın ruhuma iyi gelmedi . Bundan sonra öyle ya da böyle kimseye kötülük etmem bana edenleri de inancım gereği Allah a havale ediyorum artık.
Hayır kimseye bile istiye kötülük edecek biri değilim. Karşımda ki bana kötülük etmişse bile içimde kötü niyet barındıramam ki ben Allah'ın adaletine bırakırım yoluma bakarım...
Önceden birkaç kez kötülük yaptım ama hak etmişlerdi. İçimden gelirse merhametimin çenesini kapatıp kötülüğe başvurabilirim. Burada ince bir çizgi var... "Gerçekten bunu hak ediyorsa!"
Kimseye durduk yere kötülük yapmak istemem. Bu tercih etmek istemeyeceğim bir davranış olurdu.
Cevap
21Cevap
Evet yapabilirim. eğer bir kişi bana kötülük yapmışsa bana kötü davranıyorsa isteyerek kötülük yaparım bundan da zevk alırım hatta çok.
Yengeçler gerçekten bile isteye kötülük yapabilir mi cidden.
En iyi kötü Yengeçtir.
Senin burcun ne
😄 Korkulur senden fkfkg
Sendeki daha uyanmamış fjfjg
Öyledir tabiii. 🖐️
Benim için genelde zararsız derler ama karanlık bir yanım var.. Çok canım. yandığında acaip can yakarım..
Hayır yapamam. Vicdanımın sesini duymak en son isteyeceğim şey. Helallik almak için dört dönerim yoksa.
Ne suçum vardı benimmm
😈 Şştttr ifşa etmeyelim fkfkg
Fjdkd
Yapamam ama canımı yakandan bir şekilde intikam alırım. Genelde itibar suikastı yaparak olur bu
ne yaptığına ve ne kadar nefret ettiğime bağlı. Genelde durduk yere kinlenmem.
Beni incittiyse yapabilirim boyutu değişkenlik gösterir.
Çok büyük bir şey olması lazım bunu yapmam için.
İstediğim taktirde çok mükemmel bir villian olabiliyorum.
Kötülük derken biraz açmak lazımdı :)
Bazen makarasına kafa falan kırıyorum, karşı taraf anlamıyor. Kötülüğe girer mi 😂
yapabileceğim en büyük kötülük konuşmamak..
başka birşy olmaz
aklımdan geçmedi değil. ama sonra düşündüm, olay açığa çıksa bana dönüşü daha vahim bir hal alacak, vazgeçtim
Gelerek veya gelmeyerek kimseye kötülük yapamam doğam da yok
Ortada hiçbir iey yokken yapamam..
hiç kimseye kötülük yapmam ki
Yapamam
Cok kızarsam herseyi yaparim
Karşımdaki kişi kötülüğü hak etmiyorsa yapmam
Hayır mümkün değil
Yapamam hayır...
Ben beceremem kötülüğü 😀
Ben zannederim hiç yapamam
Hiç sanmıyorum yapamam
Aşağılamak olabilir.
hayır yapmam asla
Bunun için sınırlarımı baya zorlaması gerek
Kötüye yaparım
Hayır yapmam
Yaparım
Keşkeeeee
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?