
Sebebi maddi veya manevi olarak olabilir. Yaşam statünüz ne kadar kaliteli?

Sebebi maddi veya manevi olarak olabilir. Yaşam statünüz ne kadar kaliteli?
Evet zorluyor zaten psikolojim şu an hiç iyi durumda değil maalesef aslında hayat şartları değil daha çok yalnızlık ayda sevgisizlik beni üzüyor ve mutsuz ediyor her ne kadar alışmak istesem de olmuyor yani mutsuz olmaya devam ediyorum bende boş verdim o yüzden
kendini bosverme insanlar sana saygi duymuyorsa kendi saygınlığını bozma dogrularindan vazgecme
Kendimi seviyorum zaten. insanları umursamıyorum bu konuda.
Belli bir SINIRLI DÜNYA ve STANDART DÜZENE uymak zorunda kalmak zorunda bırakıldığımız için doğal olarak yoruyor...
Özgür eleştiri bile yapamazsın mesela!..
Hakkımı arayayım derken birilerinin koltuğunu riske atamazsın!..
Haklı da olsan SUSACAKSIN, KONUŞAMAZSIN!..
Kısaca; #ModernKölelik diyorlar buna😏
Evet, hayat yeterince hatta fazlasıyla beni yoruyor. Bazen nefes almak dahi çok zor geliyor. Ama ne olursa olsun geleceği görmek istiyorum. Bu hayatı sonuna dek yaşamak istiyorum.
Tüm zorluklara rağmen, kalbim durana dek mücadele etmeye devam edeceğim. Mücadele etmek zorundayım.
çok güzel bir düşünce umarim hersey gönlünüzce olur
Teşekkür ederim, umarım sizin için de öyle olur. 🙏🏻
Maddi anlamda allaha şükürler olsun. Ne kadar şükretsem azdır ama manevi anlamda çökmemek için direniyoruz. Nefes alıyorsak umut vardır mottosuyla yaşamaya gayret ediyoruz. Keyifli akşamlar.
Cevap
23Cevap
Yıllardır Survivor'a ağzı açık bakarak toplu negatif enerjiyi yaydık. O da "buyrun, Survivor öyle değil böyle yaşanır!" dedi ve gereğini yaptı.
Öncelikle bizlerin enerjilerimizi arındırmamız gerekiyor 👍
Kendimi bi an Yaradan'ın yerine koyuyorum da.
Ben olsam delirirdim sanırım.
Sadece söylemlerimizi güzelleştirmekle işe başlayabilsek o bile bize çok yardımcı olur. Misalen birbirimize veya kendimize beş dakikada bir "Allah b*elanı/ b*elamı versin" demeyi kesin olarak terketsek diyorum.
Tedbirli olmak vazgeçilmez kesinlikle 👍
Hem de fazlasıyla ama herkesin imtihanı kendine göre ağır tabii ki önemli olan Allah'a güvenip sabrederek umut dolu kalmaya gayret etmek.
Maddi ve manevi olarak tabiki yoruyor. İhtiyaçlar bitmiyor sürekli yenisi ekleniyor ama en çok manevi olarak yoruluyorum. İnsanlarla uğraşmak yıpratıyor beni sabahları mutluyken akşamları sinir küpü oluyom. 😂
Yaşam kalitem kötü değil ancak rekabet ister istemez yıpratıcı.
Evet ama çok da pişman değilim. Ve en azından 4 sene sonra nispeten rahat olacağım.
Teşekkürler 🙏.
Yoruyor ancak bir şekilde de hayata karşı devam etmemiz gerekiyor bunun içinde kendime optimum düzeyde hedefler koyuyorum
İşsizim gelirim yok sosyal hayatım yok aşk hayatım yok gençliğim hep eve geçti senelerdir evden dışarı çıkmıyorum çok mutsuzum kendimi hayatın dışında kalmış gibi hissediyorum
Tepetaklaktım, şimdi çok iyiyim ve hergün çok daha iyi oluyor şükürler olsun 🙂🙏
Hem de çok bu yaşta bile 70 yaşında insan yorgunluğu var bence
Yormaz mı?
“Hayat beni neden yoruyorsun?”
Hayat şartları açısından zor bir yaşamım olmasa da hayat başlı başına yorucu
bir turizmci olarak yaşam statüm yazları dubai prensesiyim. Kışları da hint fakiri:)
Kanki umursamaz olmaya çalışıyorum da açlık beni yoruyor erkeklerin kalbine giden yol mideden geçer
Merhaba
Hangimizş yormuyor ki şu an öyle bunalımdayım ki hem ölmek istşyorum hem istemiyorum çok zor dönemden geçiyorum
Bana dizi film önersene profilinde yazıyor kafa dağıtmam lazım
tamam teşekkürler 😊😊
Yazar mısın
Ne kadar yorsa da spor oluyor
2 sene boyunca iş yerim nedeniyle ne saç kaldı ne piskoloji 3 ay önce iş değiştirdim şu an tekrar doğmuş gibi hissediyorum sizi üzen, yoran ve yıpratan şeylerden sonucunu düşünmeden kurtulun
Güçlü olmaya çalışıyorum
Benim psikolojim zaten çökük 😂
😂 vakti zamanında 5 ay kadar gittim. Adamla kanka olmustuk hafta sonları bile görüşüp kahve cay içerdik. Baktım bir faydası yok normal arkadas olarak arada ararım ya da o arar o kadar 😂
Ben yakın zamanda sevdiklerimi kaybettikten sonra yıkıldım zaten
2020 den beriidr yaşamin çok zorlayıcı sınırlara sahip olduğunu düşünüyorum her açıdan.
zorluklar ve mücadeleler monotonluğu ortadan kaldırıyor.. iyi ki var Zorluklar
Evet, şu aralar her şeyden yoruluyorum.
tabiki yoruyor özellikle son zamanlarda
Psikolojik durumlar ailevi olan beni yoruyor
Bir nebze etkiliyor ama üstesinden geliyorum..
Hayır neden yorsun ki
Evet çok yoruyor hem maddi hem manevi
Çok kaliteli sorun yok çok şükür azıcık mantık
Teşekkür ederim 🙏🙏
Avrupa da yaşamak böyle
Sevilla
Bazen yoruyor
Yorar
Cokkk evt
Çoook
Sıfır kalite
Bazen
Hiç kaliteli degill bencee
Yoruyor
Yormaz mı
Evet hemde çok
Hayat beni yormuyor da odun koca beni cok yoruyor
Yoruyor
Yeri geldiğinde evet
hemde çok
Mahvediyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?