Evde yalnızken uyuyamıyorum daha doğrusu uyumak istemiyorum.. Sizde de oluyor mu?

Evde yalnızken uyuyamıyorum, ablamla kalıyorum o ise gidiyor ve saat 4 gibi evde oluyor. Kendimi pek güvende hissetmiyorum öyle olunca. Mesela yarın ise gideceğim sabah 8de kalkmam gerekiyor ama uyuyamıyorum evde yalnızken. Sizdede böyle bir huy var mı yoksa bende mi bir gariplik var?
Evde yalnızken uyuyamıyorum daha doğrusu uyumak istemiyorum.. Sizde de oluyor mu?
Cevapla