Bir Müslüman'ın ölüme aşırı tepki vermesi saçma değil mi?

Bir Müslüman, dünya hayatının geçiciliğin ve ahiret yurdunun ebediliğini kesinlikle bilmektedir. İşte bu yüzden bir Müslüman'ın ölüm konusunda aşırı tepkiler vermeye hakkı yoktur. Elbette hayatta kalmaya çalışmalıyız zira bu duyguyu bize veren de yüce Allah'tır. Sevdiklerimizin kaybına elbette üzülmeliyiz ama yine de metanetli olmalıyız. Zira ölüm, yalnızca geçici bir süreliğine bir ayrılıktır sonsuz hayattan önceki.

Bir Müslümanın ölüme aşırı tepki vermesi saçma değil mi?
Bir Müslüman'ın ölüme aşırı tepki vermesi saçma değil mi?
Cevapla