Benim yaşlarımdayken siz de böyle şeyler yaşadınız mı?

18 yaşındayım. Okumayı ve hayat hakkında yeni şeyler öğrenmeyi çok seviyor ve bunları sıklıkla yapıyorum. Sürekli sorguluyorum. Fakat sanırım bunlar bana ağır geliyor. Son zamanlarda mutsuz hissediyorum. Ve hayat anlamsızlaşıyor. Varoluşsal krizler yaşıyorum da denebilir. Müslümanım ve inancımın da güçsüzleştiğini düşünüp vicdan azabı çekiyorum. Ama henüz gencim ve hayata karşı umutlu olmam gerekiyor. Neden böyleyim ben? Destek almalı mıyım?

Benim yaşlarımdayken siz de böyle şeyler yaşadınız mı?
Cevapla