Size de fazla yaşamayacağım hissi geliyor mu?

İnsan hissedermiş ya hani ileriyi göremiyorum sanki gelecek yok bende. Birçok şeyi canlandıramıyorum hayal edemiyorum. Böyle olan var mı?
Size de fazla yaşamayacağım hissi geliyor mu?
Cevapla