Bana sorarsanız anime diyorum ben

eskiden asya dizi ve filmleri benim sınırımdır anime çocuk işidir diyordum fakat şimdi anime izliyorum
Bana sorarsanız anime diyorum ben

eskiden asya dizi ve filmleri benim sınırımdır anime çocuk işidir diyordum fakat şimdi anime izliyorum
Aynen, ben de eskiden asla anime izlemem diyordum. Neden dediğimi bile bilmiyorum herhangi bir sebebi de yoktu ama bir arkadaş sayesinde başlamıştım izlemeye, başlayalı da yıllar oldu (gerçi bayadır izlemiyorum ama dikkatimi çeken bir anime bulursam izlerim)
Sigrara içmem diyordum ama artık 1 yıldır sigara içiyorum stresten. eskiden kokusunu bile sevmezdim.
Bunun dışında aklıma gelen bir şey yok şu an için. zaten genelde sevmediğim şeyleri sonradan sevmem pek.
Cevap
4Cevap
Ben de öyle düşünüyordum ama taaaa ki Wangan Midnight ve Initial D'yi görene dek.
Gerçi eskiden Avatar vardı, onu da çok severdim o da anime galiba.
Aynısı. Eskiden anime izlemek gereksiz diyordum şimdi aşırı seviyorum.
Asla dediğim her şeyi yaptım, asla asla demem artık.
İlişkiye girmek çok pişmanım asla yapmam demiştim 😔
Bende aynı şeklide 😅 hatta çokta hoşuma gidiyor çoğu diziden daha iyi
Çok var büyük konuşmamak lazım beşer sasar
Evet var
Evet var.
Anime ne bee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?