Güncellemeler
+1 yıl
Göz temasını o bırakana kadar devam ettirmek gerekir mi? Yoksa bırakana kadar ben bırakmalı mıyım? Bu konuyu detaylı açıklayabilecek var mıdır? lütfen
Güncellemeler
+1 yıl
İnsan sevdiğine bakarken kalp atışları hızlanıyor ve bakamıyor. Aslında normal bir nesneye normalde bakabiliriz. Dediğiniz gibi bakamamazın sebebi o sevgi veyahut aşk duygusu yüzündendir. Göz temasını ben devam ettirmeye çalışıyorum en fazla 15 sn olduğunu hatırlıyorum. Kız bakmaya kesmişti. Sonra bende normal işime devam ettim. Kız kafasını çevirdikten sonrada bakmak bence yanlış olur. Çünkü kız bana değilde bir nesneye odaklanmış diye içinden geçirebilir. Bölüm 1
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Sen ona yaklas yani icindekini biliyorum manasinda kirulmaktan korktugu ixin oyle yapuyodur heralde hemen kizin ustune atlamada istr gunaydin nasilsin falan sora bu sohbeti yavas yavas arttir
Hocam başka öneriniz var mıdır? Şimdiden teşekkür ederim.
Yani dedigim gibi kizin ustune stlama yavas yavas trrs ters cevaplardan sora sert bakislara gecer sen guvenini kazanmaya bak
Hocam soruyu güncelledim. Bakıp cevaplamanızı beklerim. İyi günler.
Bence kiz gozlerini kaçırana kadsr bak ben mesela duz bininsana istedigim kadar bajarim ama hoslandigim kisiye oakdsr uzun goz temasi kuramam senden gozlerini kaciriyosa azcik daha bak sora smede normal işine don belki bi kucuk tebessum
Doğru diyorsunuz. İnsan sevdiğine bakarken kalp atışları hızlanıyor ve bakamıyor. Aslında normal bir nesneye normalde bakabiliriz. Dediğiniz gibi bakamamazın sebebi o sevgi veyahut aşk duygusu yüzündendir. Göz temasını ben devam ettirmeye çalışıyorum en fazla 15 sn olduğunu hatırlıyorum. Kız bakmaya kesmişti. Sonra bende normal işime devam ettim. Kız kafasını çevirdikten sonrada bakmak bence yanlış olur. Çünkü kız bana değilde bir nesneye odaklanmış diye içinden geçirebilir. İlk göz teması kurduğumda kızla kız ağlamıştı ve en yakın kankasına (Büyük ihtimalle söyledi.) söyledi. enefüste o saatten beri her okul saatinde bana benle göz teması kurmaya çalışıyor. Sizce aşık (Ağlamasının dışında) olmuş olabilir mi? Akabinde Uzun süreli göz temaslarında genellikle karşı cinsin o kişiye aşık olduğu söylenir. Yoksa kız kin mi besliyor?
Aaa ben😂 olunur olunur abi cidden seversen değer verirsen kız seni başına tac eder
Hocam başka öneriniz var mıdır? Şimdiden teşekkür ederim.
Bu tarz kızlar genelde ağır başlı ve özgüvenli erkekleri beğenirler. Öyle çok laubali tipleri swvmezler samimiyetsiz gelir. O yüzden ağır ol. Kıza karşı hep kibar davran, özel hissettir ona. En önemlisi güven ver. Eminim ki herşeyden çnce güvene bakıyordur bahsettiğin kız
Hocam daha da fazla öneriniz var mıdır? Şimdiden teşekkür ederim.
Yok şimdi aklıma gelmedi
Hocam soruyu güncelledim. Bakıp cevaplamanızı beklerim. İyi günler.
Devam ettir. Bu seni özgüvenli gösterir
İnsan sevdiğine bakarken kalp atışları hızlanıyor ve bakamıyor. Aslında normal bir nesneye normalde bakabiliriz. Dediğiniz gibi bakamamazın sebebi o sevgi veyahut aşk duygusu yüzündendir. Göz temasını ben devam ettirmeye çalışıyorum en fazla 15 sn olduğunu hatırlıyorum. Kız bakmaya kesmişti. Sonra bende normal işime devam ettim. Kız kafasını çevirdikten sonrada bakmak bence yanlış olur. Çünkü kız bana değilde bir nesneye odaklanmış diye içinden geçirebilir. İlk göz teması kurduğumda kızla kız ağlamıştı ve en yakın kankasına (Büyük ihtimalle söyledi.) söyledi. enefüste o saatten beri her okul saatinde bana benle göz teması kurmaya çalışıyor. Sizce aşık (Ağlamasının dışında) olmuş olabilir mi? Akabinde Uzun süreli göz temaslarında genellikle karşı cinsin o kişiye aşık olduğu söylenir. Yoksa kız kin mi besliyor?