AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Gözüm çıkış kapısını arardı abla :D :D
Dene öyle deme öyle 🤣 neden peki barışım insanın hayatında değer verdiği sevdiği insanlar illaki vardır bu aile olabilir , erkek arkadaşlarin, sevgililerin komşuların , okul arkadaşın vss
Sevgilim olmadı abla biliyorsun :) ailem ile de aram iyi değil bu yüzden. ama senin gibi iyi insanları iyi ki tanımışım diyorum abla her zaman 🤗🤗🤗
Canım benim çok teşekkür ederim düşüncenden dolayı 🙏 sende benim için öylesin ve muhteşem bir insansın gerek sayginla gerekse samimiyetimle iyi varsın ve iyi ki burdasın ablasının gülü 🌹
Yorumuna gelicek olursak yavrum ailenle ufak tefek sorunlar bu yaşlar da olur emin ol herkes yaşiyir bu durumu özellikle senin yaşlarında belli bir zaman sonra onların hepsi düzelir geçer merak etme sevgilinin olmaması da aslında senden kaynaklı oluyor çünkü biz öyle kolay kolay birini sevemiyoruz birisiyle çıkmak için alslade yaklasamiyiruz bizim vizyonumuz bu sevdimmi de tam bağlanıyoruz zaten zamanı gelince hepsi olur yanlış bir kalpte olmaktansa yalnız olmak herzaman daha iyidir barışım
Herkes ailesini arar çocuklarını arar birde seni arayıp moralimizi düzelten kızımız olarak sarılırdım
Ailen disinda gozlerin kimi arardı peki?
Seni bulmak isterdim benim için degerlisin
Yaa çok teşekkür ederim 🙏 ne mutlu bana ozaman sende iyi ki varsın iyi ki burdasın ağzına yüreğine sağlık 🙏
Tesekurler arkadaşım sende iyi ki varsın selam ve sevgilerimle 😍
Gözüm anamı babamı ablamı arardı. Çünkü hepsini kaybettim...
Yaa çok özür dilerim sizden Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun inşallah 🙏 bu soru sadece mizah amaçlı sorduğum bir soruydu acını hatırlatmak istemezdim kusuruma bakmayın olur mu tekrar özür dilerim
Kibar ve anlayışlı birisi olduğunuz için teşekkür ederim. Evet herkesimi herşeyimi kaybettim. Herşeyim var iyi işim var. Ama onlar yok. Ama artık yanlız değilim. Kadınım yanımda ;) oda benim gibi. Birbirimizi bulduk. Şimdi birbirimize sımsıkı sarıldık.
Ya çok haklısınız hayat insana herşeyi yaşatıyor rabbim sabırlar versin inşallah ne diyim sixin adınıza üzüldüm yanınızdaki eşinize sımsıkı sarılın ozaman rabbim birlik ve beraberliğinizi daim eylesin mutluluklar dilerim size
Teşekkür ederim. Geçen kuzenim dediki duygusal değil aşırı mantık ile hareket ediyorsun. Dedimki ben seçmedim hayat bana bunu yaptı. Eşim çok güvenilir bir insan onun için yanımda
İlk sevgilim aşk olduğu olacağı kesin çünkü tüm ilklerin onunla yaşadım
Ya çok güzelmiş gerçekten .. yorumun için çok teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık 🙏
Rica ederim bunu yazma fırsatı verdiğin için
🤗🤗🤗
ilk olarak çocukluk arkadaşlarımı arardım. çünkü onları çok özledim
Ya çok haklısın bende lise arkaslarimi çok özlüyorum ilk zamanlar görüşürduk sonra herkes ya evlendi ya taşındı koptuk birbirimizden
Bir kaç arkadaş vardı. Çok özel kişilerdi. Kalbi tertemizdi. Acaba şu an ne yapıyorlar ne alemdeler diye onları arardı
Çok güzel bir soru ama kimi arardı ben de bilmiyorum.
Bir düşün bakalım genç adam gözlerin kimi arardı?
Genel müdürümü arardı. Hayatımda tanıdıgım en donanımlı en yapıcı en zekı ve en kültürlü insan.
İlk gözüme çarpan sen olurdun guzel ve. Cekicisin
Aa iki gözümün çiçeği yorum yazmış 😂
Aman efendim estafurullah teveccühünüz teşekkür ederim 🙏
Rica ederim doğruya doğru
Teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
Oğlumu desem kızım, kızımı desem oğlum ağır basıyor.
Böyle bişeyle sınanmak bile istemem
Senii aslında tanımıyorum ama bı süredir goriyorum gözüme batiyosun yorumalrda merak ettim seni 🤣🤣🤣
Tanırsın zamanla inşallah 😊
Puff🥺
Noldu
Hicc beklmeyi sevmem
Ben severim çünkü emek verilmeden elde edilen şeylerden haz alnam bilirimki çabuk elde ettigimi canuk kaybederim oyuzden hem uğraşırım hem uğraştırırım
Himm maşallah🤣
🙋🙋
Eşime mesaj atan eşimin de ona cvp verdiği çocuğu arardım ama imkansız yok
Güzel soru ama hiç düşünmedim şu an.:))
Hadi bir düşün bakalım gözlerin ilk kimi arardı?
Ailem gelir illaki olması gereken bir cevapsa.
Ailrn olabilir , sevgililerin olabilir erkek arkadaşlarin , komşuların , okul arkadaşların vss
Peki ailen disinda kim olurdu
Himm çocukluk aşkım olsun bari 🤣
Tm peki neden olmasın... yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏
Ben teşekkür ederim, çok incesin.
Çok teşekkür ederim 🙏 saygılar
Saygılar benden
Annemi… özlediğim için
Uzun süre görmediklerimi gözüm arardı
Hiç kimseyi kalabalık yerden kaçmaya çalışırım
Aile dışındaysa tabi ki eloşu
Gözlerimi kapatırdım..
Neden gözlerini kapatirdın peki genç adam
Dehletül vahşet bir soru
Gözlerin kör olabilir knka
Neden ki?
Ailemi
Yaa muhteşemsin aynen öyle
🙏🏻🙏🏻
Peki ailen disinda gözlerin kimi arardı
Hmm düşüneyim
Düşündüm
Kimseyi aramazdım
Deme öyle deme öyle 🤣 illlaki sevdiğin değer verdiğin insanlar vardır erkek arkadaşlarin , komşuların , okul arkadaşı, asker arkadaşı, sevgililerin vss
Bi kuzenim var o olur kafamız süper uyuyor birbirimizin eğlence anlayışı çok iyi uyuyor
Süpersin 👍 ne güzel bak işte bu konuda çok şanslısın
Sağolasın
Sen de olacak misin o odada?
Sen beni tanımıyorsun ki tanışmış olsaydık evet bende o odada olurdum 😂
Şu an tanistik sayilir
Tanışmak degilki asıl mesele karşısndaki insanı gercekten tanıyabilmektir
Umarım birgun olur😅
🤗🤗
Odaya bomba atardım boş insanlar
Ya illaki çok sevdiğin değer verdiğin birileri olmuştur tekrar bir düşün bakalım?
Ailem var he ben arkadaşları sordun sandım
Ya herkes olabilir erkek arkadaşlarin, sevgililerin , komşuların vss
sevdiğimi
Hiçbirini aramazdı
Kimse umrumda değil
Babamı
İlkokul öğretmenim