Sevmediğim, tavırlarını beğenmediğim şahısları hayatımdan çıkarmam?

Haraketlerinde ve ya tavırlarında sevmediğim noktalara rastladığımda, ayrı karakterler olduğumuzu anladığımda direkt kendisine söylüyorum 'sanırım bir birimize göre değiliz yapı olarak, hayatlarımızda fazlalık yapmaya gerek yok uzaklaşalım'. Genelde lafı direkt söylediğim için aldığım tepkiler de ters oluyor. Kötü mü yapıyorum ki?
Sevmediğim, tavırlarını beğenmediğim şahısları hayatımdan çıkarmam?
Cevapla