Arkadaşlar nasılsınız, ben hiç de iyi değilim... Ne oluyor?

Son zamanlarda nedensizce kendimi kötü hissettiğim oluyor sebebi son yaşanan deprem olayı değil (10 ilden birinde olmam da değil), bu durum çok daha öncesinden başlamıştı aslında kendimi kötü hissediyor ve boşluktaymış gibi oluyorum bilincimde çok fazla şey düşünüyorum gelecek kaygısı, ilerideki eşim vs vs vs... Ne nasıl olacak hiç bilmiyorum ama düşünmekten ve çok fazla gereksiz yere düşünmekten gerçekten sıkıldım bu durum bir bende mi böyle sizlerde de böyleyse lütfen söyleyin çünkü kafayı yiyip sadece benim böyle olduğumu düşünmeme ramak kaldı...
Arkadaşlar nasılsınız, ben hiç de iyi değilim... Ne oluyor?
Cevapla