Neden herkes bir ezmeye küçük görmeye çalışıyor?

Özelikle oyunda insanlar aşırı kötü gibi nefret ediyorum hepsinden oyunda biriyle vs atıyorduk çok fark yoktu aramızda bende dedim bidahakine yendigimde ağlamani görürüm dedim oda sana yenilsem bile ağlamam gibisinden bişe dedi bana

Neden herkes bir ezmeye küçük görmeye çalışıyor?
Cevapla