Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Keşkelerim yok benim. aklım hala yapmadıklarımda sadece. bu yüzden de genelde hatalarımdan ders alırım keşke demek bir şeyi değiştirmiyor çünkü. ama keşke mutlu olsaydım diyorum. bazen.
Merhaba, yaptıklarımin keşkesi daha zor. Çünkü daha sonrada pişman olmak keşke demek beni çok yıpratıyor, üzüyor sonradan keşke diyecegime yapmadan keşke demeyi tercih ediyorum.