İçim sıkılınca yazdığım bu yerde siz olsanız ne dusunurdunuz aşağıda detayı?

Tekrar evlenmeyi asla düşünmüyorum ondadır çok yorgun ve yıpranmış iyiliğim insanligim küçücük yaşlarım kullanıldı diye düşünüyorum ki sebep çok kendimce sonra şöyle bisi dendi arkadaşlarım tarafından bu kendine haksızlık en çok hakedensin ve çok gençsin bunun için olabilir evt çok hakediyorum sevilmeyi sayılmaya çok ama içime baktığımda çocuk, genç kız, birey, insan olmak belki daha sayabilirim mahrum kaldım hayattaki herseyden ve çift olmak bir olmak bilemedim haklılar o yüzden ama şunu diyorum iyi kendimce iyi diyicem insan ya çok azdır ya da denk gelmez helekj bu zmnda dedim deneyelim diye 2 3 sosyal medya değişik platform denedik gerçekten pislik diz boyu iğrençlik edepsizlik ya Bi Allahını kulu nazik Düzgün kibar anlayışlı olamazmi hepsi başka boyutta sanki siz olsanız ne düşünürsünüz.
İçim sıkılınca yazdığım bu yerde siz olsanız ne dusunurdunuz aşağıda detayı?
Cevapla