Ülkemizde psikolojik tedavi için ücretsiz seanslar olsaydı katılır mıydınız?

Keşke...
Deprem sonrası ne iyi olurdu...
Ülkemizde psikolojik tedavi için ücretsiz seanslar olsaydı katılır mıydınız?
Cevapla