Kendinizi bağlı hissettiğiniz biri veya bir şey var mı?

George Orwell: "Bağlılık düşünmemek demektir, düşünmeye gerek duymamak demektir. Bağlılık bilinçsizliktir" diyor. Sizce haklılık payı var mı?

Kendinizi bağlı hissettiğiniz biri veya bir şey var mı?
Kendinizi bağlı hissettiğiniz biri veya bir şey var mı?
Cevapla