Artçı depremleri hissetmem normal mi yoksa kötü bir şey mi?

Sürekli olarak artçı depremleri hissediyorum İstanbul 'da ikamet ediyorum bu gece artçı depremi hissetmemle uyandım ve geceleri uyuyamıyorum artçı depremleri hissetmem iyi birsey mi kötü mu sizce?
Artçı depremleri hissetmem normal mi yoksa kötü bir şey mi?
Cevapla