İnsan su içmeye bile utanıyor resmen. Sizde de durumlar böyle mi 😥?

Ya ne bir lokma ne bir içecek ellerimi yıkarken banyo yaparken bile kötü hissediyorum deprem yerindekiler geliyor aklıma hemen rabbim hepimizi bağışlasın bu zor zamanlarımizi hızlıca geçirsin felaketlerden uzak tutsun bizi AMİNNN😔
İnsan su içmeye bile utanıyor resmen. Sizde de durumlar böyle mi 😥?
Cevapla