Şu soruyu kafamdan atamıyorum, nefesim daralıyor: Enkaz altındakiler şu an ne yapıyordur😭?

Daha önce başka bir depremde göçük altında kalan biri var mı ya da ailesi kaç gün oldu ya kurtarılmayı bekleyenler ne yapıyordur şimdi beton yağların altında bağırsalar bağıramazlar bir yerden sonra insana sesi kısılır ağlasalar bir yerden sonra insanın gözyaşı da gelmiyor 😭😭 Ne yapıyorlardır uyusalar diyeceğim ama uyunmaz ki orada imkansız kimseye yaşatmasın Allah

Güncellemeler
+1 yıl
Bide Çok süper soru olmuş Allah'ım şimdi kafasını dağıtmaya gelen bu soruyu görecek vitrin de 😓
Şu soruyu kafamdan atamıyorum, nefesim daralıyor: Enkaz altındakiler şu an ne yapıyordur😭?
Cevapla