Erkekler Neden Güçlü olmak zorunda neden neden neden?

Özellikle türkiyede neden bu var erkek adam ağlamaz erkek adam her şeyi içine atar erkek adam delikanlı olur tarzında ben bunu yapamıyorum ben ağlıyorum ben duygusalım birader benim duygularım var benim ağlamam neden toplumda eziklik olarak görülüyor ben neden ağladığımı yaşadığımı içime atmak zorundayım neden güçlü olmak zorundayım kadınlar neden güçlü erkekleri daha çok seviyor duygusal erkekler daha iyi değil mi? Güçsüz erkekler neden daha çok eziliyor bu toplumda
Erkekler Neden Güçlü olmak zorunda neden neden neden?
Cevapla