Şahsen ben biraz umursamaz, kafası rahat olmak için karar aldım, uygulayabilirsem uygulayacağım 😂 ve bazı şeyleri akışına bırakmaya karar verdim.

Sizin hayatınız için aldığınız karar var mı?
Şahsen ben biraz umursamaz, kafası rahat olmak için karar aldım, uygulayabilirsem uygulayacağım 😂 ve bazı şeyleri akışına bırakmaya karar verdim.

Sizin hayatınız için aldığınız karar var mı?
şu an için son zamanlarda aldığım bir karar bulunmuyor ama en son aldığım karar ise biraz da ben merkezli olup kendi hayatımı düşünmekti çünkü genel olarak hayattan biraz sıkıldığım için artık bir şeylerin değişmesini istediğim için daha umursamaz olup sadece kendimi düşünmeye karar verdim. bunda aslında insanların çok çıkarcı ya da umursamaz olması da yer alıyor. bunun dışında aldığım çok büyük bir karar olmadı.
Yani sadece ufak tefek küçük kararlar oldu işte kitap okuma kararı almıştım sözde ama yapamadım bir türlü. çok sıkıcı geldiği için bunun dışında düzenli sora devam ediyorum. bunun dışında yine kendime söz verip yapamadığım yeni oyunları oynamak var ama şu an için yeni oyun oynamayı da pek düşünmüyorum.
çünkü hem bilgisayarım biraz yetersiz hem de piyasa malum oyunlar çok pahalı :D
Bu yüzden de şu an şan için aldığım kararlar bunlar gerçi yakın zamanda bir şeylerin değişeceğini düşünmesem de yeni bir karar almayı planlamıyorum, genelde sürekli fikir değiştiren birisi olmadım çünkü hayatımda. bu yüzden de anı yaşamak ve şu an için güncel sorunlar varsa sadece bunlara yoğunlaşıp bunları çözmeyi düşünüyorum. yani stresi azaltmak ve hayatı yönetmek gibi.
Eline sağlık Barış :D
Rica ederim kanka :D
Bi şeyleri elde etmek için kendimi fazla heba etmemek. Uğraşayım ama olursa olur olmazsa olmaz. Kendimi heba etmeyeyim de 😄 tabi inşallah uygulayabilecem jdjdk
En azından denedim dersin :D uygula tabi :D
olduğu kadar olmadığı kader 😂❄
😂😂
Var devam da ediyor
planladığım ve verdiğim en büyük karar
Nasips biraz zaman sonra gerçekleşecek
o da benim hayatımın dönüm noktası olacak
ben de bu yeni hayata
kendimi yeniden hazırlıyorum
Planlı mantıklı ve garantili
hareket etmeye çalışıyorum
umarım olurr
Saolun umarım inşallah
Evet pek de yakın olmayan ama yine de son zamanlarda diyebileceğim bir zaman diliminde, kariyerim için önemli bir karar aldım. Sanırım hayatın yoğunluğu bunu bana unutturdu fakat şu son birkaç haftada olanlar beni tekrar o karara itiyor. Tabii bunun için biraz zaman lazım.
Hayırlısı olsun hakkında, dilediğince olsun.
Cevap
7Cevap
Sevdiğim kadını sonsuza kadar mutlu etmeye çalışmak
O dediğin zor maalesef ya insan ister istemez üzülüyor birşeylere bende öyle bir karar almıştım ama olmadı çünkü insanın elinde olan bir şey değil bu öyle olsaydı insanlar böylesine dertlenip üzülüp ağlamazlardı en azından azıcık yaşarlardı bu duyguyu
Akışına bırakmak iyidir.
Bazı sorumlulukları beni ilgilendirmeyen sorumluluklari birakma karari aldım.
Hayatıma iki yol cizmistim kafamda ben yolun başındayım.
Bir yolu denedim o yol akrabalarım sayesinde taşlarla tıkandı. Diğer yoluma engel koymak isteyenleride hayatimdan çıkardım. Şimdi o yola girmek icin kendimi güzelce hazirliyorum sonra o yola giricem ve güzel güzel yoluma dvm edicem.
hadi inşallah
Hayatıma yeni birini kazandırdım. Bir başka konu da kariyer açısından bir değişiklik yapmayı planlıyorum. Henüz uygulamaya geçmiş olmasa da kısmet bakalım.
Umarım olur ❄
Tam da ne kadar kararsız bir insan olduğumdan bahsediyordum. Ben her şeyi akışa bıraktım. Bazı konularda yeterince yorgunum.
Yorulma Töfteeee seni yoran kim :D
😂😂😂😂😂😂😂
Evet sallamayacağım artık he diyip geçicem ayırt etmeksizin her önüme gelene. Aynı karardan verdik bakalım hangimiz muvaffak olcak 😃
Ol hayde :D
Oldum bile sıra sende ol haydi 😂
Bakalım göreceğiz sdasd benim için olmak zor ama istiyorum :D
Zor evet deniyoruz şu an tamam mı yavaş ve emin adımlarla 😃
yürümeyi öğreniyorum evet şu an asdjhakdsada
Elinden tutayım mı düşme diye Jdjsjdkssjdksmdksl
jkahsdaskdjkasd yok daha neler
Zaten ben tutmam düşe düşe öğren 😂
en doğrusu dsjsd
Hee 😃👻
😂❄
Hayatta ve sağlıklı kalmayı diliyorum sadece...
Sadece kendim icin değil tüm insanlar için 🙏🏻
Amin, teşekkürler. 🍁
Şu an sabrediyorum. Sabrederkende inandığım yolda çabalıyorum gece gündüz.
İnşallah istediğine ulaşırsın abi
Allah tüm iyi insanların hayırlı dileklerini gerçekleştirsin inşallah 🙏 🍀😇
Bugün okuduğum kitapta da akışına bırak diyordu. Sen de yazmışın aynı şeyi. Herhalde bu bir işaret
Kaderin oyunu 😂😂
İnsanlardan bir tık uzaklaşma kararı aldım. Uygulamaya da koydum.
Hop menemen :D sakin
😂😂❄
İnsanlara değer vermemek, Fazla ilgi göstermemek ve sadece kendinle ilgilenmek gibi kararlar aldım.
Polis olacağım Vatan’a millete hizmette bulunacağım düşüncesindeyim
şu anlık kuşak atlama sınavına odaklandım bodrum katta torba falan var orada çalışıyorum
kolay gelsin
İnsanlardan uzak durmaya yemin ettim.😀
güzel karar bence :D
Bencede artık insan kaldırmıyor midem.😀
Fazla yiyince insan kustuğu gibi fazla insan olunca hayatında, hayatı kusuyor bu sefer :D az olsun öz olsun : )
Samimiyet yüzünden istemiyorum ya. Kimisi yalan söyler, kimisi aptal saptal iş çevirir. Bu yüzden istemiyorum artık. Yoksa katil olacağım bir gün net yani. 😀
bunu yapan insanlar samimiyet kurduğun insanlar sanırım :D normal dediklerin insanoğlu bu :D :D
evet bitirme karari aldim ama tabi basaramadim
Bitirme, ilişkiyi bitirmek sanırım.
Gönlünüzce olsun diyelim
hayir hayatimi bitirmek.
Sil onu kafandan sil
neden
Ben sana sorayım, neden
yasamanin bir anlami yok. mutlu degilim. beni onemseyen ve dusunen tek bir kisi yok. bitik haldeyim. beni mutlu eden, umut veren tek bir sey yok. simdi ben sana soruyorum. neden sileyim?
Şu an bulunduğun durumun her zaman böyle olacağını, değişmeyeceğini nerden biliyorsun. Herkesin kendi problemleri var, benim var onun var şunun var. Senin gibi düşünen herkes bitirsin hayatını. O zaman hayatın bir anlamı olacak mı, kestirmeden, hayat okulundan firar etmiş olacaksın.
Neden sileyim diye bana soruyorsun, bitir mi diyeyim, canına kıy mı diyeyim.
Hayat böyle bir şey çoğu zaman istediklerimiz olmaz aksine istemediklerimiz olur. Ne yaşadığını bilmesem de herkes yaşıyor bunları.
Canına kıymak bir çözüm değil maalesef, kaçmak. Belki bundan 5 10 sene sonra çok farklı hayatın olacak ve mutlu olacaksın, bilmiyorsun.
İyi olmasa bile en azından olma ihtimali var o ihtimali görmek istemek de umuttur.
Umudun kalmamış. Bence yapma ama sen bilirsin ille de kafasına koymuş birisini vazgeçiremem.
artık daha az sakız çiğneyeceğim
İlginç bir karar :D
Sosyal medya kullanmamak, burada kızlara uymamak kızlar uçmuş burada
😂😂
Hayatı sevmeye ve daha pozitif olmaya karar verdim
Güzel karar ananas :D
Kesinlikle
Gittiğim yolda temkinli ilerlemek.
:D iyi bakalım tın tın git eheheh
Şemsiyeyi al yolda yağmur başlar asdasda
kaçarsan nolur :D
Yağmurdan kaçan doluya yakalanır ya nasıl bilmüyon asdjhasda
😑😑
Kendine vakit ayır ne olursa olsun 🧚♀️
çok iyi
ayarlarımla oynamaya karar verdim aklına ne gelirse artık kişisel yönden kendime sürekli bişeyler katmaya çalışıyorum
Sanırım artık intihar kararını aldım
Yok öyle bişi yok sil kafandan
bacım saçmalama bu senin acizliğini gösterir hala daha bi şeylerle mücadele etmek için zamanın var hadi onu geçtim imancın dinin buna izin veriyormu
Eskiden çok umursar idim... Şimdilerde akış
Her ne olursa olsun güçlü olmak
Bende ayni karari aldım biseyleri takmama
Yurt dışına çıkmak oldu cezayir deyim şu an
erken yatacağım diyorum olmuyor
Sürekli üzülmemeye karar vermiştim olmadı.
Kek çok güzel gözzüküyodu eline sağlık şeyy bana mesaj atar mısın önemli bişi söylicem
Hatırlamıyorum.
😂 yoksa hatırlamamaya mı karar vermiştiniz 😂😂
😂😂 Hıhı 😂❄
kendin icin yasa elalem doymuyor
Var beni yoran insanlardan uzaklaşmak
Sevgili yapmamak birini sevmemek
Saçlarımı kızıla boyamak iyi hissettiriyor.
Bosanmak.
dil öğrenmek
Hatırlamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?