Sabahları nasıl uyandırılmak hoşunuza gider? Beni tanıyanlar bilir :D yeğenlerim bazen gelir sabah üstüme atlayıp öperek sarılarak uyandırırlar işte o an benim mest olduğum anlardan biridir :D

Sabahları nasıl uyandırılmak hoşunuza gider? Beni tanıyanlar bilir :D yeğenlerim bazen gelir sabah üstüme atlayıp öperek sarılarak uyandırırlar işte o an benim mest olduğum anlardan biridir :D

Gitmez. Kuşumuz var sabah yastığıma gelip gözümü gagalıyor neden? 🤔çünkü kalkıp onun başını kaşıyacakmışım o tatlı küçük suratını sevip yiyecekmişim😏
havalara bak :o
Çok havalıdır benim kızım 😍🥳
havasını da yeseydin bari :P
Çok zor tutuyorum kendimi zaten deme öyle şeyler🤣🤣
ben olsam yerdim yürü çabuk :P
jsdjsajd tek lokmalık zaten 😋
tüyleri çıkınca bir şey kalmaz :P
😱😱 aşkuşumu yedirmem 😱
Sevgilim tarafından dudağımdan öpülerek tabi ki. birlikte kahvaltı yapmak ya da güne sarılarak başlamak için.
ama onun yerine telefonum alarmı ile uyanıyorum maalesef.
Cevap
3Cevap
Mümkünse kimse uyandırmasın. Sinirden çatlarım. Saçlarımı fılan severek uyandırabilir..
Bir karar ver ama kimse uyandırmasın mı saçlarını okşayarak mı uyandırsın :D
Saçlarımı okşarsa sinirlenmem😅
hahaha peki en son kim seni öyle uyandırdı?
Annem
Ne varsa annelerde var zaten :)
Uyandırılmaktan her türlü nefret ederim, Barbara palvin bile gelse rahatsız olurum
uyandırmayın beni
lan Barbara Palvin gelse sen kendiliğinden uyanırsın konuşturma şimdi beni :D
Milleti yeğeni uyandırır beni kedilerim uyandırır 🏃♀️
millet derken bana mı deidn :o
Genel olarak canım🏃♀️
Kendi kendime uyanmak daha çok hoşuma gider. Bazen yeğenlerimin sessizce benimle oynayıp uyandırmaları da hoşuma gider
Hiçbir şekilde uyandırılmayı sevmiyorum. Kendim uyanayım uyandığımda çimenin sesini duyayım yeterli
Açıkçası uyandırılmak hoşuma gitmez. Çünkü uykuyu severim. Kendi kendime uyanmayı daha çok severim ¿
En sevdiğim kafası emilir iken uyanmak çok iyi uyaniyorsun çok enerjik😃
Uyandırılmak hoşuma gitmez 😅
Sen uyandın mı 😱
belli :o
dur zaten bir film izledim Müge Anlı'nın bir sezonunu hızlandırılmış şekilde izledim gibi hissettim :D hala kendime gelemedim :D
Kendi halimde uyanayım isterim..
Kimse uyandırmasın.
Kendi kendime uyanmak hoşuma gidiyor
öperek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?