Türk kadınları neden iş ortamında her erkeğe yürüyor?

bekar bir kadınım hangi işyerine gidersem gideyim özellikle bunu evli kadınlar daha çok yapıyor beni bir tehlike gibi görüyolar güzel biri bile değilim ortalama standart bir bayanım. Hemen gardını alıp savaş açma moduna geçiyolar oysaki benim onların çalıştıkları veya ortamdaki diğer erkeklerde gözüm yok hatta bunuda gösteriyorum. Ama birşekilde bunu düşmanlığa çeviryolar kadınlar böyleler özellikle evliler sorun ne

Türk kadınları neden iş ortamında her erkeğe yürüyor?
Cevapla