LÜTFEN OKUYUN
Küçükken annemin zoruyla kılıyodum, ne yalan söyliyim annem kızmasın diye bazen kılmış numarası yapıyodum.. sonra kuran kursuna falan gittim. herşeyi öğrendim dualar sureler falan. O sıra gerçekten kılmaya başladım.. daha sonra yeniden bıraktım.
nedenide kendimce şöyleydi ; namaz kılarken aklıma olmadık şeyler geliyor , bazen kaçıncı rekatta olduğumu unutuyodum. Bide namaz kıldığım zamanlarda hep kabuslar görüyodum her gece korkarak uyanıyodum.
Namazı bırakınca kabuslarım bitti görmez oldum artık..
Ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten.. çok günahkar olduğumu düşünüyorum. Namaza tam anlamıyla yönelemedim bir türlü. İnancım yeterli olsa böyle olmazdı..
bu şekilde kendime MÜSLÜMAN diyebilirmiyim? Tavsiyeleriniz nedir?
Küçükken annemin zoruyla kılıyodum, ne yalan söyliyim annem kızmasın diye bazen kılmış numarası yapıyodum.. sonra kuran kursuna falan gittim. herşeyi öğrendim dualar sureler falan. O sıra gerçekten kılmaya başladım.. daha sonra yeniden bıraktım.
nedenide kendimce şöyleydi ; namaz kılarken aklıma olmadık şeyler geliyor , bazen kaçıncı rekatta olduğumu unutuyodum. Bide namaz kıldığım zamanlarda hep kabuslar görüyodum her gece korkarak uyanıyodum.
Namazı bırakınca kabuslarım bitti görmez oldum artık..
Ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten.. çok günahkar olduğumu düşünüyorum. Namaza tam anlamıyla yönelemedim bir türlü. İnancım yeterli olsa böyle olmazdı..
bu şekilde kendime MÜSLÜMAN diyebilirmiyim? Tavsiyeleriniz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar