İnsan ilişkilerinde çok saf biriyim nasıl biraz daha uyanık ve akıllı davranabilirim?

Ders konusunda kıvrak zekaya sahibimdir. Ama ne hikmetse sosyal hayatımda böyle değilim :D

Kişi karekter analizinde kimsenin benden iyi olduğunu düşünmüyorum. insanların nasıl karektere sahip olduklarını bildiğim halde ona rağmen bile bazen yaklaşabiliyorum yaklaşabiliyorum.

Bazen bir sıkıntım olduğunda en samimiyetsiz olduğum birine bile söyleyebiliyorum daha sonra da pişman oluyorum 🙄Herkese çok çabuk inanıyorum. Söyledikleri yalanlara çok çabuk kanıyorum. Biri bana sırrını verse bir ömür bende kalır ama etrafımdaki insanlar öyle değil işte bu konudan çok darbe yedim. Şeytani düşüncelerle baş edemiyorum. Çoğu zaman kötü insanlara karşı kendimi savunamıyorum haklı olsam bile 🥺

Kısacası bu çağın insanları için fazla safım , İşimi nasıl bilen biri olabilirim?

İnsan ilişkilerinde çok saf biriyim nasıl biraz daha uyanık ve akıllı davranabilirim?
Cevapla