Ders konusunda kıvrak zekaya sahibimdir. Ama ne hikmetse sosyal hayatımda böyle değilim :D
Kişi karekter analizinde kimsenin benden iyi olduğunu düşünmüyorum. insanların nasıl karektere sahip olduklarını bildiğim halde ona rağmen bile bazen yaklaşabiliyorum yaklaşabiliyorum.
Bazen bir sıkıntım olduğunda en samimiyetsiz olduğum birine bile söyleyebiliyorum daha sonra da pişman oluyorum 🙄Herkese çok çabuk inanıyorum. Söyledikleri yalanlara çok çabuk kanıyorum. Biri bana sırrını verse bir ömür bende kalır ama etrafımdaki insanlar öyle değil işte bu konudan çok darbe yedim. Şeytani düşüncelerle baş edemiyorum. Çoğu zaman kötü insanlara karşı kendimi savunamıyorum haklı olsam bile 🥺
Kısacası bu çağın insanları için fazla safım , İşimi nasıl bilen biri olabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer