İnsanlar bana soğuksun diyor ama aslında aşırı utangacım. Hatta iletişim kurmaya çekiniyorum ne yapmalıyım?

Heyecanlaninca konuşamıyorum mesela saçmalıyorum çenem düşüktür bazen boş konuşurum bu yüzden konuşup da rezil olmak istemiyorum ama yalnızlıktan da sıkıldım bir arkadaşım olsa çok güzel olur.
İnsanlar bana soğuksun diyor ama aslında aşırı utangacım. Hatta iletişim kurmaya çekiniyorum ne yapmalıyım?
Cevapla