Havaların hayvan gibi sıcak olması vantilatör çalıştırıyorum havası bile sıcak esiyor nefes alınmıyor geceleri yatarken de terliyorum Allah'tan bu yeni yerleştiğimiz evde sineklik var eski evimizde pencereyi açsan bir dert açmasan bir dert pencereyi açmazsan nefesizlikten ölecek gibisin pencereyi açsan sivrisinekler uykunun en güzel yerlerinde vızz diye gelirler seni uyutmazlar her tarafın kabarır kaşınmaya başlarsın ben hayvan sever bir insan olarak tek küfür ettiğim hayvan sivrisinek yaz mevsimlerinde
Bende bu genelde soğukta oluyor yazın saçlarım çok uzun toplamayıda sevmiyorum başıma ağrı giriyor enseme sırtıma falan yapışıyor uyuz ediyor beni ama klimasızlık en büyük derdim oluyor allahtan klimalar var onlar olmasa napardım