benim görüntüler sızdırılmış gibi fdghfdghjf sahile gidince böyle denizi izleyip kara kara düşünüyorum
Antalya'nın Kaş ilçesinde sahile inen domuz, uzun süre denizi izledi. pic.twitter.com/7mlgdtQg6r
— Sözlük Haber (@SozlukHaber) January 26, 2023

benim görüntüler sızdırılmış gibi fdghfdghjf sahile gidince böyle denizi izleyip kara kara düşünüyorum
Antalya'nın Kaş ilçesinde sahile inen domuz, uzun süre denizi izledi. pic.twitter.com/7mlgdtQg6r
— Sözlük Haber (@SozlukHaber) January 26, 2023

Demek ki yalnız değilmişim benim gibi dertli hayvan dostlarım da varmış orada olsaydım birlikte uzağa bakarak denizi izlerdik. malum bazen bazı insanların anlayamadığı duyguları hayvanlar anlayabiliyor :) hayvanların da kesinlikle duyguları var tabi ki antala da olması tuhaf olmuş
Ne düşünüyor du acaba 😅 Türkiye de yaşamak her zaman başlı başına dert zaten ekonomi rezalet durumun da olması hayat pahalılığı insanları bunalıma soktu ama devletin umrunda mı cebine parayı indirir boş konuşarak milleti susturmaya çalışır lafta konuşur icraat yok yani umarım aydınlık yüz görür Türkiye
Çok dertli bir domuz enflasyon canavarı patates yer elması ve mısır ekimini azalttı sonuç olarak da domuzun tüketimi azaldı o dertlenmesin de kim dertlensin 🤣🤣
Vay be benim gibi dertliler de varmış 😄 ben her zaman zaten manzara izliyorum


Manzara maslak a ait 😄 önümde ağaoğlu binaları falan 😄😄
Cevap
28Cevap
Niye dertli olsun ya belki hayvan deniz seviyor. Yapacak işi yokmuş çekmiş sahile oturmuş e su soğuk giremiyor da izlemiş napsın.
Ya sen kaçak göçmen misin ajsjsj
Sahile inen domuzu da ilk defa duydum
Görsele bakınca otomatik olarak Pinhani : Dünyadan Uzak🎶 çalıyor. 😄 Benim dertlerim anca bana deniz derya. Mücadele etmesini de biliyoruz şükür
Ben de her sabah uyanınca böyle tarlası yanmış köylü gibi yere bakıyorum asdjdk
Ya ben gördüm. Gerçekten de insan ister istemez bir hüzne kapılıyor. Hani domuz olsan bile bir derdin oluyor
Yazın Antalya’ya gittiğimde bu hayvancık gibi sahillerde dalmayı düşünüyorum
Aşksızlık krizinden bu hale düşebilirim. Eskişehir'de alternatif olarak Porsuk Çayı üzerindeki köprüden izliyorum. En riskli mekan ise, annemin köyündeki mezarlığın sonundaki bayrağın yanı başındaki uçurumun başından etrafı izlemek...
Dertliyim.
Domuzsun derdin yok sanıyorlar hsjssj
Yurdumun domuzu bile dertli be. Arada bir dertlendiğim oluyor benim de, sonra Allah'tan sabır istediğim aklıma geliyor derdi derse çeviriyorum ¢
Derdimi anlatsamm günler yetmez, o kadar derdim var.
Hem ne demišler güneşin gordugu tum insanlar dertlidir.
Yaa kıyamam pofidik😁 Ben sadece yağmurlu havada "Eveything i Wanted" dinleyecek kadar dertliyim, ötesi yok
Kim bilir neler çekti nasıl getirdi onu oralara, anlıyorum ben seni domuzcuk aynı dilden konuşamasak da olur
Napsın hayvancağız tüm gün çamurun içinde. Keyfini çıkarmış sefası olsun djsjs Ben de dertlendim çıktım dışarı
Onunki dertten izleme değilde tatile gitmemiştir ilk defa deniz görüyorsa o yüzdendir şu an onun yerinde olmak isterdim 🤣
Hahahjxjsjcjj basacak ev bulamamistir belki 😀
Ilgi göstermemiş hanımı oda derdinden gelmiş ya garibim 😂😂😂😂😂😂
Belkide sürüsünü kaybetti hayvan arıyor yazık😔bizde dert bitmez efkar bitmezki.
Deniz havası almak istemiş bi ayı 😅 bence bi derdi yok sosyalleşmek istemiş o kadar 😅
Deniz izlemek dertlilikse benim dertler derya olmuş ben de bir sandal 😄
yorumlara baktımda herkes farklı anlam çıkarmış oysaki manzara değil yüzmeyi gözüne kestiremiyor kestirse burdan firar edicek ve anlaşılan oki bu ülkede kötü şeyler olucak
videoyuda izledim tm tahmin ettiğim gibi
Hayvan da denizi sevmiş gayet normaldir bıra :))) denize bakmak dertleri unutmaktır
Ülkemin domuzu bile dertli ya sğşxöcnffş
Denize işemenin keyfini bu domuz da almış demek ki 😁 Antalya da çok domuz var gittiğim her koylarda gördüm diyebilirim
Ülkecek hepimiz dertliyiz 😂
Maltepe sahile inince benim eşgal 😂
Ülkemde hayvanlar bile dertli.. Vayyy ki ne vay 😂
Yani hayat garibim domuzu da dertlendirmis daha ne olsun.
Hani bunun birası nerede nerede 😂😂😂
Ahh garibim kim bilir kimler kırdı onu... 😪
Hahhaha cok seker yaaa
Domuz bile dertlenmiş anasını satayım hdhdh
Deniz olsa da izlesem
Ozaman aynaya bak ve kendi gözlerini izle
@Gshscsrhvsz renkli gözlü değilim
Ozaman gül ve gülüşünü izle
Güzel ülkemin domuzu bile dertli 😅
Ülkenin domuzu bile dertli şaka gibi kfkg
Ülkenin domuzu bile efkarlı mk
Hahashshshs ben sevmiyorum denizi
Bana da haram deseler ben de böyle olurdum
Bende aynısını göle gidip yapıyorum😌
Ülkemin domuzu bile dertli kejdjjdjd
Domuz bile dertlenir norma l 😂
İyi ki sahile inmemisim o zaman 😄
O bile böyle dertliyse biz ne edek
Ülkenin domuzu bile ayrı dertli ya 🥺
dolar uçtu adam haklı
Derdimi anlatsam ansiklopedi olur.
Ben uzun süre denize izleyince hastalanıyorum
Çok dertliyim denizi izlenekle bitmez
Evet böyle vaziyetin tea diyorum 😂
Şu an domuz gibi sadece denizi izleyesim var
Bu gördüğüm 2. Vaka birde köpek görmüştüm böyle 🤔
Yanliş ülkeye geldigini fark etmiştir
Yabancılardan vakit bulduysa helal olsun
Daha dertliyim hemde
Dertler Art Ardına
Günlük Isar izleme keyfi
Kıyamam ya çok üzülmüş
Bugün de domuza yakıyoruz
Memleketin doğal yaşamı bile kedere bağladı
Ekonomik sıkıntılardan sanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?