Her şey ile uğraşmak mı yoksa kendi alanını keşfedip ona yoğunlaşmak mı?

Ama bazen soruyorum kendime. Bi çok şeyi yaparken mutluyum zevk alıyorum. Ama hepsi lvl1 seviyesinde. Geliştiremiyorum hiçbirini.
Her şey ile uğraşmak mı yoksa kendi alanını keşfedip ona yoğunlaşmak mı?
Cevapla