Kişinin kusurlarıyla barışık olma durumu sosyal hayatını pozitif etkiliyor. Direksiyonun üzerine düşen göbeğimi her fırsatta sevmeye çalışıyorum daha fazla zorluk çıkartmasın diye.
Sizin sevdiğiniz kusurlarınız var mı?

Kişinin kusurlarıyla barışık olma durumu sosyal hayatını pozitif etkiliyor. Direksiyonun üzerine düşen göbeğimi her fırsatta sevmeye çalışıyorum daha fazla zorluk çıkartmasın diye.
Sizin sevdiğiniz kusurlarınız var mı?

Hiçbir zaman bunu düşünmedim düşünmem.
Allahın en çok sevdiğim dediği Peygamber efendimiz bile kendisine bu sıfatı uygun görmemiş ben kimim ki göreyim.
Düşünmüyorum.. Kimsenin olmadığı gibi ben de kusursuz değilim..
Teşekkür ederim..
Rica ederim.
Cevap
4Cevap
Kimse kusursuz değildir.
Hayır herkesin kusurları var ya ama kusurlarımı seviyorum. Burnum büyük mesela ama yine de hoşuma gidiyor 😂
Hayır düşünmüyorum.
Kendimle barışık bir insanım kusurlarım ile seviyorum kendimi.
düşünmüyourm öyle boş egoya sahip biri değilim ama kusurlarını da fazlasıyla seven biriyim
Politik olacak ama kimse kusursuz değildir. Benim de kötü yönlerim var
Kusursuz insan yoktur
Kusurlarımla mutluyum
Hayır tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?