Azrail " Bir kişiyi arayabilirsin! Sonra canını alacağım." Dedi kimi ararsın ve ne dersin?

26 OCAK 2023
Azrail " Bir kişiyi arayabilirsin! Sonra canını alacağım." Dedi kimi ararsın ve ne dersin?

26 OCAK 2023
İnancım yok yok ama kimseyi aramazdım. çünkü arayabileceğim kimse yok zaten. ben yaşarken beni düşünmeyenlerin ölürken düşünmesi ya da beni fark etmesi bir şeyi değiştirmezdi.
Kimseyi aramam
Babamı ararım. Sakın üzülme bu geçici bir ayrılık tekrar kavuşacaz, üzüldüğünü görmeyim sakın, seni seviyorum" derim
Cevap
13Cevap
Sevdiklerimi gruba toplar grup araması yaparım
Annemi, hakkını helal et seni çok seviyorum derim
Kimseyi aramak istemezdim, benim sesimden anlaşılır o an bari üzmeyelim kimseyi ahaha
Wp den birisini arayıp, gurup konuşma açarım 🤣
Deli yaaAAAAA
Allah bilir. Şeytan zannederim. Azrail A. S. konuşmaz.
Biliyorum, kimi ararsın son konusman?
Annem olurdu. Mümkün olursa eğer
Hayatta olan biri olmalı zaten onun yanına gidiyorsun.
Ama bu cevabı vereceğini biliyordum.
Ben onu hiç haketmedim. Bir çocuğun annesine olan sevgisinden daha fazla ve daha masum bir sevgisi vardı bana karsı. Öteki dünyada onu görürsem ayaklarını öperim. Başkada bir şey istemem.
Amin inşallah.
Kimi ararsam arıyayım arıyamadığımda kalır aklım. Grup arama yapsak kabul eder mi azrail 😂
Arayacağım kişi telefona bakmaz öyle kalırım
Annem diycem yüreğine iner, kimseyi aramam.
Morgu ararım :) Yerimi güzel bir yerden ayırın derim. :)
Sanırım annemi arayıp, her şey için minnettar olduğumu söylerdim.
Kapat telefonu arasam ne olur aramasam ne olur al götür beni gittiğin yere derim
Hiç kimseyi aramam.
Rabbimi ararım Bağışla beni lütfen derim
Annemi ararım.
Hiç gerek yok hemen gidelim
Annemi ararım. sen benim kalbimsin❤️derdim
son kez kızımla konuşmak isterim
Sevdiğim çocuğu. Seni çok seviyorum derim
EN yakınımı ararım
Babamı arardım
annemi
Tayyibi arardım
Kimseyi aramam..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?