Hayatta hiçbir şeyden keyif almıyorum, bu depresyon belirtisi mi?

Eskiden keyif aldığım şeylerden artık almamaya başladım hiç bir şey mutlu etmiyor şaka bile kaldıramıyorum artık çok değişik bir dönem umarım geçer çünkü tahammül etmesi zor bir ruh hali
Hayatta hiçbir şeyden keyif almıyorum, bu depresyon belirtisi mi?
Cevapla