Kişilik & Karakter Öz güveni yüksek biri olduğunuzu düşünüyor musunuz? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 14 Yapay Zekaya Sor Ne kadar özgüvenlisin? 🧚🏻♀️💫 Güncellemeler+1 yıl A1 türkçe için sorry dlşlxcmcş Öz güveni yüksek biri olduğunuzu düşünüyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Evet öz güvenim oldukça yüksek biri olduğumu düşünüyorum 0 0 Yorumla
ZaRgAnA49 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 96% +1 yıl Çok öz güvenliyim çalışıtığım yerde sabah kapıyı açtım dışarı çıkmak için tam o sırada içerden biri çıktı kapıyı ona açtığımı düşündü teşekkür etti, bende, sana açmadım ki mq dedim 0 0 Yorumla
KıyametAlameti Takip Et Master Yaş: 42 , eic 62% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı. Yerine, olaylara göre değişiyor. Çekinik kaldığım durumlar olduğu gibi oldukça cesaretli özgüvenli durumlarda olabiliyor. 0 0 Yorumla
kreeck Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 533 cevap paylaştı. yani. Özgüvenli olduğumu biliyorum. Lakin bazı zamanlar oluyor utangaçlık çekinme edememe yapamama :D bunlarında olduğu zamanlar oluyor tabi 0 0 Yorumla
Okan_Akarsu1992 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 98% +1 yıl Öyle bir hamlem olur cesurca sonra Serdar’dan sen demez miydin erkek ağlamaz bak sırılsıklam oldum şansım yok çalar arka planda 0 0 Yorumla
CatsDream Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl Hayır düşünmüyorum, öyleyim ben diyeninde kibirli, narşist olduğunu düşünüyorum. 0 0 Yorumla
Delikanlisback Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Öz güven ölçer ibre olsa kırılırdı o derece diyeyim. 0 0 Yorumla
_Elyise Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Evet düşünüyorum, öylede olmadı gerekiyor zaten hem iş gereği hem hayat gereği 0 0 Yorumla
BenKalenderMeşrebimm Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Güvendiğim özelliklerim var, güvenmediklerim de var. Güvende altyapı sağlam olmalı. 0 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,4b cevap paylaştı. Son derece düşük ve yükseltemiyorum. 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et FenomenMentor Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı. Everest 0 0 Yorumla
ncwpnfpbwlncw Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. 10/7 dieyyeim isteeeee 0 0 Yorumla
Çatapatagelbro Takip Et Guru Yaş: 109 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı. Fazla özgüven iyi değil 0 2 Yorumla muhzeki33 +1 yıl Niye Öyle Dedin Abi Yorumla Çatapatagelbro +1 yıl @muhzeki33 her şeyin fazlası zarar her şeyden olacak orta olacak Yorumla
denizseyyahı Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 93% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 627 cevap paylaştı. Çokta tatlı 0 0 Yorumla
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı. Çok öz güvensizim 0 0 Yorumla
poyrazaci Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Eh idare eder 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Evet öz güvenim oldukça yüksek biri olduğumu düşünüyorum
Çok öz güvenliyim çalışıtığım yerde sabah kapıyı açtım dışarı çıkmak için tam o sırada içerden biri çıktı kapıyı ona açtığımı düşündü teşekkür etti, bende, sana açmadım ki mq dedim
Yerine, olaylara göre değişiyor. Çekinik kaldığım durumlar olduğu gibi oldukça cesaretli özgüvenli durumlarda olabiliyor.
yani. Özgüvenli olduğumu biliyorum. Lakin bazı zamanlar oluyor utangaçlık çekinme edememe yapamama :D bunlarında olduğu zamanlar oluyor tabi
Öyle bir hamlem olur cesurca sonra Serdar’dan sen demez miydin erkek ağlamaz bak sırılsıklam oldum şansım yok çalar arka planda
Hayır düşünmüyorum, öyleyim ben diyeninde kibirli, narşist olduğunu düşünüyorum.
Öz güven ölçer ibre olsa kırılırdı o derece diyeyim.
Evet düşünüyorum, öylede olmadı gerekiyor zaten hem iş gereği hem hayat gereği
Güvendiğim özelliklerim var, güvenmediklerim de var. Güvende altyapı sağlam olmalı.
Düşünmüyorum.. Çünkü öyleyim..
Son derece düşük ve yükseltemiyorum.
Everest
Ben olmasam, siz de olmazdınız 😎
10/7 dieyyeim isteeeee
Hiçliği savunacak kadar...
evet ama bazen olmuyo, istesemde
Cinsim Gereği De Öyle Olmam Gerekir
Evet özgüvenim yüksek
Oldukça özgüvenliyim
En fazla %70 özgüvenli diyebilirim
Orta düzey diyelim :)
Evet ne kadar mış ME TA KEMAN 🤌
Fazla özgüven iyi değil
Niye Öyle Dedin Abi
@muhzeki33 her şeyin fazlası zarar her şeyden olacak orta olacak
Orta halli diyelim bebeğem 😏
Değişiyor ya... Ben de anlamadım
Çok özgüvenli olduğum için bazen kaybediyorum
Tâbi kide öyleyim
Çokta tatlı
Hayır
Çok öz güvensizim
Eh idare eder
sayılır
Yok değilim