Merhaba arkadaslar cok kotu bir durumdayim ismimi begenmiyorum?

Aslinda ismimi degistirmek istiyorum ama cok is ve annem babam izin vermez. Hem cok para odemem gerek ve avukatla ugrasmak istemiyorum. Dun annemle konusmustum ona ismimi begenmedigimi soyledim o beni ciddiye almadi ve sacmalama dedi. Babamada sorucam ama onun hayir demesine korkuyorum. Avukatsiz bu isi halledebilirmiyim. Yani baska bir isim kendime takabilirmiyim ve ilerde ikinci isim olarak bunu kaydetmek ve odemek istiyorum. Ama once babami ikna etmem gerek cunku yurtdisinda yasadigim icin ismimi soyliyemiyorlar ve cok garip geliyo onlara gore. Lutfen bana yardimci olun arkadaslar
Güncellemeler
+1 yıl
Lutfen yardim edin fikir verin, sorun yalniz ikna etmek okadar
Merhaba arkadaslar cok kotu bir durumdayim ismimi begenmiyorum?
Cevapla