Kişilik & Karakter Boyumun 1.55 olması bana bu hayatta neyi kaybettirir? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Sizce bana neyi kaybettirir Güncellemeler+1 yıl Sadece uzun bir erkeğe ihtiyacım var bunu anladım GFDBJUWCHHF Boyumun 1.55 olması bana bu hayatta neyi kaybettirir? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
MadagaskarAslanı Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Meslek olarak polis asker olamazsın onu kaybettirir sadece 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Boyun kısayken uzun istemek :D 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Kendimi birinin yaninda minik hissetmek güzel olur csvvdbsbbdg u Barış_LonelyForever +1 yıl Anlıyorum sdfjsdj umarım bulursun diyim o zaman Soran +1 yıl Umarım
kira_black Takip Et Xper 7 Yaş: 42 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 330 cevap paylaştı. Kazandıracağı çok şey var aslında hem bir söz vardır: lastikde Pirelli kadında boy 1.50 :)) hem çok tatlı olurlar, hem kolunun altına alabilirsin, tutup kaldırabilir, omuzuna vurup goturebilirsin... oyundan şikayet etme! 0 0 Yorumla
Green_mile_devi Takip Et Master Yaş: 34 , eic 60% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Pek bir şeyi değil. Bazı işleri hafif daha zor yaparsın o işler de çok hayati değildir zaten merak erme👍 0 0 Yorumla
Goldenfireball06 Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 97% +1 yıl Neyi kaybettirir derken girdiğin ortamların yüzde ellisinden habersiz yaşıyorsun :D 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl yani Yorumla Goldenfireball06 +1 yıl Göremiyorsun yani Yorumla Soran +1 yıl Yoo goruyorum Yorumla
kalbindesakli91 Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 97% +1 yıl Hiç bir şeyi kaybettirmez herkes dengi dengine bunu boy olarak düşünme karakter ve sevgi olunca boyu senden uzun olsa bile o ilişki yürür. 0 0 Yorumla
Disiaslanımben Takip Et Master Yaş: 31 , eic 90% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Bana bısey kaybettırmedı sana da kaybettırmez sjsjs 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Kendini bazen çocuk gibi sanabilirsin, herkesin dev gibi olduğu hissine kapılabilirsin. Seni anlayamam çünkü uzun boyluyum 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ne kadar uzunsun çok mu?Ayrıca çok uzun olmak da bana benim gibi kısa olmakla aynı derecede kötü gibi geliyor tabi kızlar için Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Normal boyum. 174cm Yorumla
cyclamenn Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Çok bir şey kaybettirmez. Üst raflara uzanırken tabure kullanırsın en fazla. 0 0 Yorumla
AurielSithis Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Gram bir şey kaybettirmez. Anca yüksek raflara falan ulaşamazsın. :D 0 0 Yorumla
khaixx Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Hiçbir şey kaybettirmez hatta minyonlan daha tatlı olduğu bir gerçek 😇 0 0 Yorumla
_Versace_ Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 93% +1 yıl Bir kaybın olmaz, kendini geliştir, eğitimine odaklan derim 0 0 Yorumla
Arda1966 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 33% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı. İnsanlara yukardan bakmak güzel bir şey onu yapamazsın. 0 0 Yorumla
Krank Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 56% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 515 cevap paylaştı. Türkiye de bir şey kaybettirmez bu kadar abaza varken nefes alman tek kriter 0 0 Yorumla
EnesMete Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 96% +1 yıl Ya susssss daha ne kazanmak istiyorsun en sevdiğim şey bu benim 0 1 Yorumla EnesMete +1 yıl 183 yeterli mi dkdkskks Yorumla
Cann3131 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Biz uzunlar minnak severiz , kaybettirmez kazandırır 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl bence kazanırsın bıle cunu bu boy erkeklere coğu zaman cekici geliyor. 0 0 Yorumla
Sucu34 Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl yüksekte olan şeylere uzanamazsın çok şey kaybediyorsun 0 0 Yorumla
HardFastFierY Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 730 cevap paylaştı. Hiç bişey kaybettirmez ne kaybettirecek bence çok güzel 0 0 Yorumla
harry48 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Rahatsız mı oldun ki boyundan? Boyun kazanç aracı değil ki kaybettirsin :) 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Biraz Yorumla harry48 +1 yıl Basket oynasana :) Yorumla
bjiazad Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Bir şey kayıp etirmez ama 195 olan big boy beni kazandırı 0 0 Yorumla
eraylo Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Neyi kaybettirir bilemem ama ben boya önem vermezdim sevdikten sonra 0 1 Yorumla eraylo +1 yıl 1,76 Yorumla
kimbu032 Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Daha erken ölürsün kankiş 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ahah oyle bir sey var mı Yorumla kimbu032 +1 yıl Sorduğun soruya böyle bir cevap yakışırdı anca Yorumla
biradetmehmet Takip Et Master Yaş: 46 , eic 31% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. Asker polis itfaiye vs olamazsın gerisi olur 0 0 Yorumla
NevHa Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Toplu taşımalarda biraz sıkıntılı oluyor o kadar. 0 0 Yorumla
kralkobrax21 Takip Et Master Yaş: 49 , eic 52% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,6b cevap paylaştı. Hiç bir şey, Lady Gaga da 1,55 boyunda 0 0 Yorumla
Fincandaki_ruh Takip Et Xper 7 Yaş: 50 , eic 100% +1 yıl Perde takma zevkini kaybettirir 0 2 Yorumla sedanuurrrr +1 yıl neresi zevkli Yorumla Fincandaki_ruh +1 yıl @sedanuurrrr işte bende o nedenle yazdım Yorumla
Hairmafya Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,2b cevap paylaştı. Uzun bir erkek lazım 0 0 Yorumla
hwjdkkwl828 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Ne fark ederki 1 3 Yorumla CAGRI16 +1 yıl Çok şey kazandiriri Yorumla hwjdkkwl828 +1 yıl Nasıl yani Yorumla CAGRI16 +1 yıl Kısa boy bayanda avantaj bence Yorumla
Kalbim_sin Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 367 cevap paylaştı. Hiç bişey 1 0 Yorumla
scorpiongirl429 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 67% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Hiç bir şey 0 0 Yorumla
kemal_19 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Tek derdin bu olsun biraderim 0 0 Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. Raflara yetişenemeyi 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Kocam yapar Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
Meslek olarak polis asker olamazsın onu kaybettirir sadece
Boyun kısayken uzun istemek :D
Kendimi birinin yaninda minik hissetmek güzel olur csvvdbsbbdg
Anlıyorum sdfjsdj umarım bulursun diyim o zaman
Umarım
Kazandıracağı çok şey var aslında hem bir söz vardır: lastikde Pirelli kadında boy 1.50 :)) hem çok tatlı olurlar, hem kolunun altına alabilirsin, tutup kaldırabilir, omuzuna vurup goturebilirsin... oyundan şikayet etme!
Pek bir şeyi değil. Bazı işleri hafif daha zor yaparsın o işler de çok hayati değildir zaten merak erme👍
Neyi kaybettirir derken girdiğin ortamların yüzde ellisinden habersiz yaşıyorsun :D
Nasıl yani
Göremiyorsun yani
Yoo goruyorum
Hiç bir şeyi kaybettirmez herkes dengi dengine bunu boy olarak düşünme karakter ve sevgi olunca boyu senden uzun olsa bile o ilişki yürür.
Bana bısey kaybettırmedı sana da kaybettırmez sjsjs
Kendini bazen çocuk gibi sanabilirsin, herkesin dev gibi olduğu hissine kapılabilirsin. Seni anlayamam çünkü uzun boyluyum
Ne kadar uzunsun çok mu?
Ayrıca çok uzun olmak da bana benim gibi kısa olmakla aynı derecede kötü gibi geliyor tabi kızlar için
Normal boyum. 174cm
Çok bir şey kaybettirmez. Üst raflara uzanırken tabure kullanırsın en fazla.
Gram bir şey kaybettirmez. Anca yüksek raflara falan ulaşamazsın. :D
Hiçbir şey kaybettirmez hatta minyonlan daha tatlı olduğu bir gerçek 😇
Bir kaybın olmaz, kendini geliştir, eğitimine odaklan derim
İnsanlara yukardan bakmak güzel bir şey onu yapamazsın.
Türkiye de bir şey kaybettirmez bu kadar abaza varken nefes alman tek kriter
Ya susssss daha ne kazanmak istiyorsun en sevdiğim şey bu benim
183 yeterli mi dkdkskks
Biz uzunlar minnak severiz , kaybettirmez kazandırır
bence kazanırsın bıle cunu bu boy erkeklere coğu zaman cekici geliyor.
yüksekte olan şeylere uzanamazsın çok şey kaybediyorsun
Hiç bişey kaybettirmez ne kaybettirecek bence çok güzel
Rahatsız mı oldun ki boyundan? Boyun kazanç aracı değil ki kaybettirsin :)
Biraz
Basket oynasana :)
Bir şey kayıp etirmez ama 195 olan big boy beni kazandırı
Neyi kaybettirir bilemem ama ben boya önem vermezdim sevdikten sonra
1,76
Daha erken ölürsün kankiş
Ahah oyle bir sey var mı
Sorduğun soruya böyle bir cevap yakışırdı anca
150-179 arasi her kizin alicisi vardir kimse boya bakmiyo
Asker polis itfaiye vs olamazsın gerisi olur
Toplu taşımalarda biraz sıkıntılı oluyor o kadar.
Hiç bir şey, Lady Gaga da 1,55 boyunda
Perde takma zevkini kaybettirir
neresi zevkli
@sedanuurrrr işte bende o nedenle yazdım
Uzun bir erkek lazım
Boyumun 154 olması peki.
her şey
Nasil
Manken olamassın
Ne fark ederki
Çok şey kazandiriri
Nasıl yani
Kısa boy bayanda avantaj bence
Hiç bişey
Hiç bir şey
Hiç bir şey
Tek derdin bu olsun biraderim
Yüksekten bakmayı
190 ve üstü erkeği kaybettirir
Hiç birseyi
Raflara yetişenemeyi
Kocam yapar
hiç bir şey