İlkokul öncesi yok bende sjdhd 6 7 öncesi falan sıfır zihnimde. Siz en fazla nereye kadar hatırlıyorsunuz?

İlkokul öncesi yok bende sjdhd 6 7 öncesi falan sıfır zihnimde. Siz en fazla nereye kadar hatırlıyorsunuz?

En net 4 yaşımı hatırlıyorum. Ama 2 yaşından hatırladığım ufacık kesitler de var. Bir bebeğin 2 yaşında olanları hatırlaması nerdeyse imkansız olsa da ben farklı bir bebektim 😁
Cevap
8Cevap
Sanırım 4-5 yaş hatırlıyorum
6 yaşımı net hatırlıyorum. Anasınıfına gittiğimdendir herhalde :D
3 yaşımdayken dedemin yatağnın altında gizlice balık yediğimi hatırlıyorum
Örümcekte yürürken pirzola yiyordum tabii o zamanlar yaş 3-4
İlk okul 1i bile zar zor hatırlıyorum kesit kesit, öncesi hiç yok yaşamamışım sanki 😄
Kantinden 50 kuruşa simit ve gazoz aldığımı hatırlamıyorum ilkokul 2 galiba daha gerisi yok
4-5 yaşlarımı tramva etkisi rüyalarım vardı o dönem.
4/5 yaşlarıma kadar net hatırlıyorum
En erken 5 yaşımı hatırlıyorum
Üç yaşı
Hatırlamıyorum
3-4yaş
4 yaşımı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?