Çok güzel bir kadın güzelim dese bile neden güzel değilsin diye linç ediyorlar?

Bir erkek kendisine. Yakışıklıyım dediğin de kimse sinir olmuyor ve linç etmiyor ama çok güzel bir kadın güzelim dese mesela hemen yyo güzel değilsin diye özgüvenini düşürmeye çalışıyorlar bir kadının kendini güzel bulması size neden batıyor ve ya sinir ediyor?

Çok güzel bir kadın güzelim dese bile neden güzel değilsin diye linç ediyorlar?
Cevapla